8 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb hetzelfde inderdaad!

6 maanden geleden

Hand volledig in de Mond steken en heel hard beginnen brabbelen echt boos brabbelen

6 maanden geleden

Ik heb ook dat gevoel dat hij vaak gewoon huilt :) als iemand anders hem vasthoudt, kan hij soms wel echt nog zoeken.

6 maanden geleden

Nu je het zegt, is hier idd ook zo.

6 maanden geleden

Herkenbaar! Maar ze eet nog wel voldoende dus ik maak me geen zorgen

6 maanden geleden

Ons zoontje is 15 weken en doet dit al 2 weken. Dit is de Orale fase: hup alles in de mond en oh kijk ik heb handjes. Het is hier ook moeilijk te herkennen. Hij begint dan zo te zeuren en gebalde vuistjes dan heeft hij honger. Hij eet ook ongeveer op dezelfde uren

6 maanden geleden

Ik vond dat ons kleintje dit nooit goed aangaf .. 🫣 het is meestal direct van 0 naar 100% Wenen , we hebben de tijd soms niet! 😅 de vuistjes / handjes in zijn mond is de verkenning dat hij hier doet maar niet van honger 🫣.. Ik lees hier : “ eet nog voldoende en komt nog genoeg bij dus het is oké “ Hier zei kind en gezin mij , dat dit vanaf 3 maand Niemeer zo noodzakelijk is hoeveel er per week bij komt.. 🧐 dat het mindert en dat ze zelf gaan aangeven wat en hoeveel ze willen drinken. ( dus geen schema’s of geen verpakkingen die we nog hoeven te volgen 🧐) Nog iemand daar al van gehoort ? Kvon het opzich beetje raar. Hij is nog zo klein 🥰..