31 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Emsi95
Mijn dochter is dinsdag 8 weken. Drinkt 6-7 flesjes van 90ml (90 ml water + ...
Heerlijk toch! David is vanaf het begin al heel gulzig en dat was niet zo makkelijk de eerste weken. Wij maakten ons juist de hele tijd zorgen dat hij te veel kreeg want van alle kanten hoorden we hoe slecht dat zou zijn voor de nieren enzo 🙈
7 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Om eerlijk te zijn ons zoontje is 10 weken en al zeker 3 weken drinkt hij m ...
Oh dat is een goeie drinker dan! En hoeveel voedingen krijgt hij per dag? ;)
7 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Om eerlijk te zijn ons zoontje is 10 weken en al zeker 3 weken drinkt hij m ...
Hier ook! Na rondvraag bij vrienden blijken we echt niet de enigen te zijn. Een vriendin kende de max. 1 l. regel niet eens en wist ook niks van dat je te veel kan geven. Haar dochter is gezond en niet obees en heeft normaal werkende nieren 😅
MOD
7 maanden geleden
Reactie op HappyBaby95
Oh dat is een goeie drinker dan! En hoeveel voedingen krijgt hij per dag? ; ...
Goh nu varieert dat terug van 6 naar 7 en soms drinkt hij weinig, soms moet ik bij maken. Hij dronk zo al op 4 weken zelfs. Ik vind het lastig nu alles terug varieert, toch kan ik er soms mijn klok opzetten. Hij dronk lange tijd om de 4 uur, nu terug om de 3
MOD
7 maanden geleden
Reactie op TessahS
Hier ook! Na rondvraag bij vrienden blijken we echt niet de enigen te zijn. ...
Wel de max 1 l regel... vroedvrouw zei dat ook en kwam langs en keek eens mee tijdens een voeding. Amai zo hongerig zei ze en ik stopte eens met voeden en kwaad dat Finn werd. Ze zei: ja... als hij meer wilt, geef maar ze! Hij groeit snel en zeker geen dikke baby. Hij vraagt, wij draaien. Nu soms gebeurt het dat hij erover zit, niet veel...
7 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Ahja, jullie zitten in het buitenland! Valt het wat mee met de baby? Hoe wa ...
10.5 u gevlogen, viel goed mee. Alleen maken dat je BV geeft bij opstijgen. Had haar de dagen ervoor al laten slapen met vliegtuiggeluid van YouTube ;) aanpassen aan de temperatuur is pittig, zowel voor mij als voor haar. Meer voedingen overdag en in het begin moeilijk te bepalen hoeveel kleren aan te doen. Uiteindelijk slaapt ze nu overdag gewoon met body en snachts in pamper ingebakerd. Zweet ze nog van maar beschermt beter tegen de malaria muggen …