56 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Chelchris

Hier ook nog 3 weken. Weet nog niets van indaling of ontsluiting. Donderdag ...
Ik ben ook best benieuwd naar indaling en ontsluiting, maar het schijnt dat het totaal niets wilt zeggen :( Stom he... ik wil zo een beetje signalen opvangen, maar ik weet dat niet welke

10 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Hey, leuk om te lezen hier allemaal! Ik ben uitgerekend voor 14 februari, m ...
Dat gevoel heb ik ook, ik ben uitgerekend 4 feb maar ik hoop ook eind januari, ik voel de baby ook soms tege mijn ribben maar ik heb vooral het gevoel dat als ik plas er precies iets in de weg zit en niet alles goed kan doorlopen馃槄 ook krijg ik van die schokjes beneden en laatste dagen ben ik echt terug misselijk, irritant drukkend gevoel op mijn onderrug zoals ik heb bij mijn menstruatie maar niet echt pijnlijk, ik hoop ook dat ik de baby wat vroeger kan ontmoeten en kan vasthouden maar ergens ook angst voor bevalling dan vooral en vind het eerlijk gezegt ook niet echt erg dat ze blijft zitten want heb liever dat baby komt wanneer ze daar klaar voor is, echt een dubbel gevoel hoor馃珷馃グ

10 maanden geleden

Nog 2 weekjes en half vermoedelijke bevallingsdatum 02/02 volgende week nog een check up

10 maanden geleden

Hier nog 2 weken en 5 dagen Morgen afspraak bij de gyneacoloog om te zien of er al een ontsluiting is 馃

10 maanden geleden

Uitgerekend 3 februari!! Zo benieuwd! Ze is al ingedaald maar nog geen opening! 馃┓

10 maanden geleden

Vandaag nog 3 weekjes, uitgerekend 8 februari. Heb nog geen kennis over ontsluiting of indaling. Volgende week aan de monitor. 馃巰

10 maanden geleden

Reactie op JS1990

Hier nog 3 weken! Nog niet ingedaald en geen ontsluiting, dus het zullen no ...
Alles kan, hoor 馃槈 Kan heel snel gaan en hangt ook af van verweking van je baarmoedermond enz. Ik had al rond 36 weken een cm ontsluiting en m'n jongen was mooi ingedaald. Maar hij had er nog geen zin in en is blijven zitten tot 40+5 weken. Kan alle kanten op, hoor 馃槈 succes 馃グ

10 maanden geleden

Reactie op Laura G

Uitgerekend voor 18/2, maar sinds deze week platte rust. Baby is al volledi ...
Ik duim mee 馃 馃

10 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Hey, leuk om te lezen hier allemaal! Ik ben uitgerekend voor 14 februari, m ...
Heel normaal gevoel, hoor. Je gaat dat goed doen 馃グ

10 maanden geleden

Uitgerekend op 25 februari, dus nog een dikke 5 weken 鈽猴笍

10 maanden geleden

Reactie op Mama_anoniem

Uitgerekend op 25 februari, dus nog een dikke 5 weken 鈽猴笍
Haha, wij ook 馃 toevallig west Vlaanderen? 馃槈

10 maanden geleden

Reactie op Foundtheloveofmylife

Oh, leuk! 馃榿馃グ Nee, Oost-Vlaanderen 鈽猴笍

10 maanden geleden

Reactie op Foundtheloveofmylife

Ik had jou trouwens priv茅 gestuurd gisteren met de vraag wanneer je uitgerekend was. Zo'n toeval haha

10 maanden geleden

Hier hang ik al van 11 januari op 1,5cm opening en een bijna verstreken baarmoederhals, vandaag controle en nog steeds hetzelfde馃槄 (38+1). Heel veel voorwee毛n, menstruatiepijn, maar heeft me geen cm extra gegeven 馃槄 Hoofdje ligt wel al vast in mijn bekken. Dus als meneertje niet vanzelf komt deze week, staat de inleiding vrijdagochtend gepland. 馃榿馃グ dan ben ik 39 weken.

10 maanden geleden

Reactie op Die87

Hier hang ik al van 11 januari op 1,5cm opening en een bijna verstreken baa ...
Waarom staan jullie inleidingen gepland als de baby er nog niet is? Je hebt toch tijd tot 40 weken en erna pas ingeleid worden of waarom? 鈽猴笍 heeft inleiden trouwens gevolgen voor de baby? Ik vraag me dat af want meestal komen de babys toch wanneer ze er klaar voor zijn en je lichaam ook of?

10 maanden geleden

Reactie op Bazurkaeva95

Waarom staan jullie inleidingen gepland als de baby er nog niet is? Je hebt ...
Lichamelijk heel veel last, mentaal wordt het ook zwaar. Mijn oudste zoon is op 37+3 ingeleid met 2cm opening. Vraag me niet meer waarom toen, vooral omdat ik toen ook enorm veel last en pijn had, dat weet ik nog. (Is bijna 16 jaar geleden, vergeef me) 馃槄

10 maanden geleden

Reactie op Die87

Lichamelijk heel veel last, mentaal wordt het ook zwaar. Mijn oudste zoon i ...
Veel succes alvast! 鉂わ笍

10 maanden geleden

Reactie op Die87

Hier hang ik al van 11 januari op 1,5cm opening en een bijna verstreken baa ...
Mijn inleiding staat ook gepland deze week, dan ook 39 weken. Kijk er echt naar uit! Ook lichamelijk zoveel last! Trouwens baby鈥檚 mogen vanaf 37 weken komen, dan zijn ze helemaal klaar om op de wereld te komen en het heeft absoluut geen gevolgen voor de baby. Het is een natuurlijke bevalling alleen dat de wee毛n worden opgewekt. Soms is het beter medisch gezien om de baby niet langer te laten zitten. Veel succes met de bevalling! 馃槏

10 maanden geleden

Reactie op Bazurkaeva95

Waarom staan jullie inleidingen gepland als de baby er nog niet is? Je hebt ...
Voor de baby is dat net zoals voor de mama zeker en vast heftiger want de wee毛n starten gewoon en gaan sneller en heftiger dan gewone wee毛n. Eigenlijk mogen ze het enkel doen als je overtijd bent of als het kindje in gevaar is... Maar het is ook vaak wanneer de mama al "op" is dat ze het doen om haar te ontlasten. Medische gevolgen zijn er niet voor de baby maar deze baby's gaan vaak meer huilen de eerste dagen omdat het zo een heftig trauma is om van te bekomen, zelfde voor een zuignapje dat artsen helaas ook te snel gebruiken omdat ze geen zin meer hebben om een vol uur bij een pati毛nt te staan

10 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Voor de baby is dat net zoals voor de mama zeker en vast heftiger want de w ...
Ik volg je. En de toegediende oxytocine kan ook een negatieve invloed hebben op de melkproductie