Goedendag iedereen,
Ik weet het even niet meer goed…
Ik geef al 14 weken borstvoeding en dat loopt super goed! Ze zit zelfs bovenaan van gewicht op de curve. 😅 Dus daar ben ik echt heel blij om! Maar nu wou ik al eens proberen om een flesje te wennen zodat als ik eens weg moet, ik toch geen stress hoef te hebben dat ze geen eten heeft!
Ik probeer al 2 weken om telkens af te kolven tussendoor om dan voor 3 dagen beetjes melk te hebben om in een flesje te doen. Mijn borsten zijn hierdoor precies wat ontregeld want ze drinkt telkens nog maar 1 borst omdat er teveel inzit nu denk ik…
Mijn partner is altijd pas om 19u thuis van het werk dus hij kan dit dan pas geven. Omdat ik had gelezen dat best iemand anders dit geeft?
Maar dus ik doe telkens 30 ml in een fles van Lansinoh Zuigspeen Natural Wave Slow.
Ze wilt in het begin precies wel wat zuigen maar slikt niet, er is niks uit de fles en begint na 5 minuten te huilen… Ik krijg hier toch wel wat stress van! 😕 En wil ook niet dat het voor haar een trauma wordt ofzo…
Hoe pak je heel deze situatie het beste aan?
Ook wanneer kolf je het beste en hoe bewaar je alles het beste?
Ik moet de laatste tijd vaak melk weg kappen en dat is zo spijtig! Mag je eigenlijk opgewarmde melk nog bijhouden?
Sorry voor mijn vele vragen maar hopelijk weten jullie een beetje raad?
Veel liefs!