16 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Bieke3001
Ik heb jammer genoeg geen tips maar bij ons was het echt even een korte fas ...
Pff bij mij gaat het maar niet voorbij😪 we zijn al een maand verder en ben de tel kwijt hoe vaak ze snachts wakker word
2 maanden geleden
Reactie op Ann9014
Hier is dit al paar maanden bezig om de 1,5/2 uur wakker worden. Hoe vervel ...
Ze lag eerst in een co sleeper maar omdat ze dan zo slecht sliep heb ik haar park naar boven gebracht nu slaapt ze daar in maar heb wel een grotere bed nodig voor haar..
Ben blij als die om de 2uur wakker word… soms is het echt om de kwartier😪
2 maanden geleden
Reactie op LeonieCl
Bij ons hielp het ook haar in een groter bed te leggen. Nu ziet ze alle hoe ...
Welk bed hebben jullie? Ik was online aan het kijken maar niet echt iets gevonden
2 maanden geleden
Reactie op Lieselotttttt
Ze lag eerst in een co sleeper maar omdat ze dan zo slecht sliep heb ik haa ...
Groter bedje kopen je hebt het sowieso nodig 😉 en dan kan je het eens proberen ☺️ bij mijn oudste was dat toen ook de oplossing en nadien was het bed verder van ons zetten ook een oplossing. Bij jou klinkt het echt als gewoon een frustratie voor plek te weinig! Succes 💜
2 maanden geleden
Reactie op LeonieCl
Wij hebben dit bed: https://www.bol.com/nl/p/toitoikids-jort-bedbank-70x140 ...
Danku!! Kga dadelijk bestellen!!
2 maanden geleden
Reactie op Ann9014
Groter bedje kopen je hebt het sowieso nodig 😉 en dan kan je het eens prob ...
Dankjewell voor de tip! Ik hoooooooop dat het gaat helpen!
2 maanden geleden
Ons kleintje rolt ook sinds een aantal weken. Ze werd er op zich niet wakker van maar wij waren er niet gerust in dat ze op haar buik kwam te liggen.
We hebben een Nunki lakentje gekocht, waardoor per ongeluk rollen voorkomen wordt. Ze ligt dus niet echt vast, maar het geeft zo een ingebakerd gevoel. En ze rolt niet meer echt ‘s nachts, wij zijn er wel heel tevreden van. De eerste paar keer vond ze het absoluut niet leuk, maar we hebben zachtjes blijven proberen en nu lukt het super goed :)
Wie weet, mss ben je er wat mee… bekijk zeker hun website https://feddekees.nl/products/nunki-inbaker-lakentje
2 maanden geleden
Reactie op anned1998
Ons kleintje rolt ook sinds een aantal weken. Ze werd er op zich niet wakke ...
Oh dankuu!!!