42 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op eajk

Noud drinkt ook veel water overdag. Maar het ding is hij is best een forse ...
Ja lastig he, ik probeer er ook wel gewoon op te vertrouwen dat hij wel aangeeft wat hij nodig heeft, en als hij gewoon gezond eet (dus geen suiker enzo) dat het dan wel goed komt! Vannacht trouwens een helse nacht, hij was wakker van 0u30 tot 4u en wilde alleen maar spelen 🙈

16 dagen geleden

Omg zeg 🥴😮‍💨 wat een zware nachten. Maar hier niet veel beter .. drinkt voor slapen tussen 200-240cc ( soms meer ) om 19u & 19u30 bed in en de eerste keer wakker is meestal tussen 12-1u meestal ..dat ik ook denk dit kan toch niet. 😫 en enkel te sussen met melk.. die we op minimum willen houden op 60cc 😳daarna na beetje woelen en draaien valt hij terug in slaap. Maar tis echt zo vermoeiend.. Ook vin ik dat dit begonnen is sinds hij naar de crèche gaat. En continu bepaalde ziektes meebrengt en ziek word 😔 Khoop van ieder voor ons dat het betert. 🙏🏼❤️

16 dagen geleden

Reactie op eajk

Geven jullie in de nacht nog flesjes? Hier zijn de nachten echt de hel. Ron ...
Ja hier geven we ook s nachts nog een voeding, zolang hij daar veel van drinkt en niet zo in slaap valt, weet ik dat hij het nodig heeft.

16 dagen geleden

Reactie op TessahS

Ja lastig he, ik probeer er ook wel gewoon op te vertrouwen dat hij wel aan ...
Oh god! Wij hebben ook zo een periode gehad, ik was echt kapot

16 dagen geleden

Reactie op KimTB91

Omg zeg 🥴😮‍💨 wat een zware nachten. Maar hier niet veel beter .. drin ...
Ik geef in de nacht 120-4. Voor minder doet hij het niet 😂😂😂. Heb z'n laatste en eerste fles wel kleiner gemaakt vind hij ook prima.

14 dagen geleden

Ja hier momenteel, ofja al sinds heel lang een slechte slaper. Valt enkel snachts weer in slaap na een flesje. En wordt soms 2u later alweer wakker. 🥴 met het gevolg dat ze overdag weinig eet omdat ze al voldoende binnen heeft lijkt mij. Wil de hele voormiddag niets egen waardoor een eet schema er niet inzit en er dus geen regelmaat is qua eten overdag. Echt heel vervelend. En geen idee hoe ik dit moet doorbreken. Is ook al 4 weken op en af ziek, kopen tandjes door, slaapregressie mss ook wel. Hopelijk betert het snel 😴

14 dagen geleden

Reactie op Neirtak

Ja hier momenteel, ofja al sinds heel lang een slechte slaper. Valt enkel s ...
Hier gelijkaardige situatie 😘 Ik weet ook niet hoe we die nachten kunnen beter maken 🥲 Hoe hou jij het vol in combinatie met werk?

10 dagen geleden

Reactie op Sophie_vc

Hier gelijkaardige situatie 😘 Ik weet ook niet hoe we die nachten kunnen b ...
Gewoon doorgaan. 🙈 op tijd gaan slapen elke dag, en op zich lukt me dit vrij goed, maar ik vind het gewoon heel vervelend en vraag me dan ook af waarom ze hier nu niet gewoon kunnen slapen zonder al da gedoe. Ze doet dit niet express ook niet natuurlijk. Sinds paas dagen weeral heel erg hard hoesten, snot, ... tis ook al altijd iets geweest ocharme het mopke. Hoe gaat het daar ondertussen?

10 dagen geleden

Reactie op EDK1987

Oh god! Wij hebben ook zo een periode gehad, ik was echt kapot
Hier is het ondertussen nog steeds hetzelfde.. hij wil opeens ook nauwelijks nog een flesje. Het is echt even heel erg pittig en we weten niet zo goed hoe we ermee om moeten gaan. Hopelijk is het maar een fase.

9 dagen geleden

Reactie op TessahS

Hier is het ondertussen nog steeds hetzelfde.. hij wil opeens ook nauwelijk ...
Oei ja? Ja hier zoontje en man samen ziek thuis. We moeten nog altijd s nachts opstaan maar het uur is toch veranderd van 5 naar 6 u s morgens dus we zijn al blij met dat

9 dagen geleden

Reactie op Neirtak

Gewoon doorgaan. 🙈 op tijd gaan slapen elke dag, en op zich lukt me dit vr ...
Het blijft hetzelfde... veel ontwaken in begin van de nacht en dan rond middernacht, 3u, 6u. Soms eens een wakkere periode van een uur ertussen (die vind ik heel uitputtend). Het begint na bijna 10 maand wel echt door te wegen... Maar we geven de hoop niet op. Op een dag zal hij maar 4 keer ontwaken en dan maar 3 keer en dan maar 2 keer of 1 keer... en op een dag zal hij doorslapen. Tegen dan ben ik wel echt een zombie :)

9 dagen geleden

Reactie op Sophie_vc

Het blijft hetzelfde... veel ontwaken in begin van de nacht en dan rond mid ...
Hier ook.. Van 8 tot 11 ongeveer slaapt hij prima. Vanaf dan is het zoooo vaak even wakker. Tutje in, maar zo onrustig Rond 3u is hij echt wakker en dut hij vaak in na een klein flesje en om 6 begint de dag.. Het begint hier ook wel door te wegen, maar oooooit komt het goed. 🥴

9 dagen geleden

Reactie op EDK1987

Oei ja? Ja hier zoontje en man samen ziek thuis. We moeten nog altijd s nac ...
Dat uurtje maakt toch een verschil he! We hadden nog wat nutrilon staan en opeens heeft hij weer een hele fles leeg gedronken en als een roosje in slaap gevallen, dus ik denk dat hij zijn oude melk gewoon niet meer lekker vind.

9 dagen geleden

Reactie op eajk

Hier ook.. Van 8 tot 11 ongeveer slaapt hij prima. Vanaf dan is het zoooo ...
Pfff da's zo heavy... Hoe zijn wij eigenlijk nog in staat te functioneren? 😅 Lukt het op het werk?

9 dagen geleden

Reactie op TessahS

Dat uurtje maakt toch een verschil he! We hadden nog wat nutrilon staan en ...
Ah kan ook, ja wij voeden ook nog s nachts, moeten ook regelmatig eens opstaan.

9 dagen geleden

Reactie op Sophie_vc

Het blijft hetzelfde... veel ontwaken in begin van de nacht en dan rond mid ...
Ja hier weegt het ook door pf... nu is hij weer ziek dus weer samen thuis. Mijn man en zoon beiden koorts

9 dagen geleden

Reactie op Sophie_vc

Pfff da's zo heavy... Hoe zijn wij eigenlijk nog in staat te functioneren? ...
Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik me verder best ok voel. Ik ben moe, zie er moe uit maar race door.. Aard van het beestje denk ik,. Maar zal moeten met 3 kinderen en een man die zelfstandig is en veel werkt 😂 Af en toe eens nr de kine die m'n rug volledig losmaakt en ik kan er weer tegenaan 💪🏻😂 Ik merk wel lichamelijk dat m'n lichaam moe is. Constant honger/trek voor energie.

9 dagen geleden

Reactie op eajk

Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik me verder best ok voel. Ik ben moe, zie e ...
Drie kinderen 😲 je bent wel al wat gewoon dan 🤭 Haha ja, ik heb ook altijd honger... En alleen maar zin in vettig...

7 dagen geleden

Wij hadden zowaar vannacht een goede nacht 🥳🥳. 2x wakker geweest maar viel zelf in slaap binnen de minuut weer en om 5.15 flesje 👏🏻

7 dagen geleden

Reactie op eajk

Wij hadden zowaar vannacht een goede nacht 🥳🥳. 2x wakker geweest maar vie ...
Wat goed! 🥳 Vandaag op de opvang zeiden ze dat ons zoontje een van de makkelijkste slapers is. Dat ze hem gewoon in bed leggen en dat hij direct in slaap valt. We moesten daar wel even om lachen want thuis is dat totaaaal niet zo. Maar blijkbaar is dat wel vaker, dat ze op de opvang wel slapen en thuis niet of juist andersom.