10 Reacties

3 maanden geleden

Zou omdraaien als ze goed slaapt zeker als ze nog niet kunnen terug draaien zeker snachts

3 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt al enkele weken nu op zijn buik. In het begin ben ik vaak wakker geworden om te zien of hij wel ademde. Hij kan nog niet goed van de buik naar de rug. Maar in de opvang zeggen ze dat het een automatische is bij baby’s van die leeftijd om hun mondje opzij te zetten

3 maanden geleden

Reactie op anoes90

Zou omdraaien als ze goed slaapt zeker als ze nog niet kunnen terug draaien ...
Danku voor u reactie!!

3 maanden geleden

Hier van de ene dag op de andere ook een buikslaper geworden. Als ik hem omdraai rolt hij meteen terug dus ben ermee gestopt 🤷‍♀️ hij slaapt op zo’n luchtdoorlatende matras, dat stelt me dan iets meer gerust..

3 maanden geleden

Hier draait hij ook op de buik midden in de nacht. Soms draai ik hem terug , maar dan wordt ie wakker en knorrig en mag ik hem terug in slaap leggen 😮‍💨.. deze week hem ik gemerkt dat hij zijn gezichtje op zijn zijkant legt , en slaap ik nu met een half oog open 😴 want terug daarin zit er hier ook nog niet echt in.

3 maanden geleden

Ik vond dat in het begin ook akelig, maar door hem om te draaien werd hij wakker. En beetje later draaide hij toch terug op. Zijn buik. Ik controleerde gewoon wat extra of zijn neusje vrij was.

3 maanden geleden

onze dochter rolt ook heletijd om, ik ben er dus doodsbang van.. dus heb ik zo een multisleep zijligkussen gehaald dit helpt wel heel goed. dit gebruik ik wel enkel in de avonden, want ja nu ze naar de onthaalmoeder gaat gebruikt ze dit ook niet dus moet ik dit door de dag ook nietmeer gebruiken en kijk ik wel heletijd op de babyfoon..

2 maanden geleden

Hier is mijn dochter 5 maanden en 2 weken ik denk dat ze het nu al meer dan 1 maand doet draaien op de buik begin draaide ik ze altijd terug omdat ik niet op mijn gemak was Kheb het 1 week volgehouden het was echt geen nut meer ze bleef het doen omdat ze erop wou slapen sindsdien is ze een buikslaper geworden maar ik maak me geen zorgen meer ze houd echt goed haar hoofdje recht enzo voor ik slapen ga ga ik de kamer nog eens binnen en legt ze altijd mooi met haar hoofdje opzij en neusje en mondje vrij ik was ook zeer bang in het begin

2 maanden geleden

Reactie op bibi142

Hier is mijn dochter 5 maanden en 2 weken ik denk dat ze het nu al meer dan ...
Ze ligt daar altijd zo mooi te slapen

2 maanden geleden

En hier draaid ze ook nog niet terug ze probeert maar lukt nog niet