22 Reacties

één jaar geleden

Klinkt als de hel... Je zo slecht voelen :( Over de baby hoef je je geen zorgen te maken. Ik ken mensen die heel hun zwangerschap lang ziek zijn en overgeven en perfect gezonde kindjes kregen. Of bedoel je dat de medicatie slecht kan zijn? Hopelijk gaat het bij jou wel snel over zodat je ook wat van je zwangerschap kan genieten. 🤞🤞🤞🤞🤞

één jaar geleden

Ja momenteel is het echt niet leuk. Ze hebben me primperan voorgeschroven en dat helpt momenteel wel een beetje. 🤞🏻🤞🏻 laat ons hopen dat deze fase snel over is. :)

één jaar geleden

Oh ik ben ook heel erg misselijk, soms een hele dag, soms in stukjes, maandag naar de Dokter. Ik heb eerst gember gekregen en dit helpt niet. Wat helpt bij jou?

één jaar geleden

Hoi, nee dat hielp bij mij ook niet. Ik neem momenteel Primperan. En dat helpt gelukkig wel! Veel zwangere vrouwen met overgeven krijgen dit van de dokter voorgeschreven en het is volledig veilig. Hopelijk ben je snel beter! :)

één jaar geleden

Reactie op Laurathsxo

Hoi, nee dat hielp bij mij ook niet. Ik neem momenteel Primperan. En dat he ...
Ik krijg nu navalit

één jaar geleden

Hoe gaat het nu met de misselijkheid ? Ik heb altijd gehoord dat da echt een goed teken is ( misselijkheid en overgeven ) want u HCG stijgt naar boven en bij week 9 van mijn zwangerschap was dat ook echt zo, maar vanaf week 10 en 11 ga je merken dat het begint af te dalen.

één jaar geleden

Ik heb ook navalit gekregen! :) week 10 was merkbaar vele beter maar nu ben ik toch weer 2 dagen misselijk geweest. Ben momenteel 11w 1 d .Nog even volhouden. 🤞🏻

één jaar geleden

Navalit helpt bij mij ook, hoewel ik het nog niet zo erg heb gehad dat ik moest overgeven. Sterkte dames, hopelijk neemt de misselijkheid binnenkort wat af!

één jaar geleden

Hier ook navalit gekregen. Ik hoop dat het helpt, want heb nog niets aan mijn eerste week vakantie gehad. Aan de dames die dit ook nemen: merkten jullie snel verbetering?

één jaar geleden

Reactie op XAshX

Hier ook navalit gekregen. Ik hoop dat het helpt, want heb nog niets aan mi ...
Navalit heeft bij mij niet geholpen. Dus was daarmee gestopt maar wat mij wel heeft geholpen zo droge mango bij de AH, als ik juist wakker ben neem ik er zo twee en dat heeft mij best wel geholpen.

één jaar geleden

Goeie tip @faartje96 . Ga ik ook eens proberen. Soms helpt navalit en soms helemaal niet dan heb ik er 2 voor het slapen gaan genomen en ben ik morgens nog steeds kotsmisselijk met overgeven.

één jaar geleden

Ik neem ook Navalit en ik combineer dit met Primperan. De 2 tegelijk dus. Nog stteds wel misselijk maar gelukkig niet meer overgeven.

één jaar geleden

Reactie op LynnA

Ik neem ook Navalit en ik combineer dit met Primperan. De 2 tegelijk dus. N ...
Ik nam primperan en die hielp totaal niet. Ik heb vandaag navalit gekregen maar de dokter zei dat ik moest stoppen met primperan want je mag het niet samen met navalit combineren, blijkbaar is het gevaarlijk

één jaar geleden

Iemand die weet of er iets vrij verkrijgbaar is tegen de misselijkheid ? Wij zijn op vakantie maar het wordt hier steeds erger. Wss ook met de warmte

één jaar geleden

Gember capsules?

één jaar geleden

Bijna 14 weken en nog steeds overgeven om de dag.. het lijkt wel of ik de enige ben die zo ziek is?😢

één jaar geleden

Reactie op Laurathsxo

Bijna 14 weken en nog steeds overgeven om de dag.. het lijkt wel of ik de e ...
Ja soms gaan de kwaaltjes niet over bij sommige en duurt het tot wk20. Maar neem crackers of probeer is gember thee helpt echt heel goed tegen misselijkheid

één jaar geleden

Reactie op Laurathsxo

Bijna 14 weken en nog steeds overgeven om de dag.. het lijkt wel of ik de e ...
Hier hetzelfde, ook bijna 14 weken en veel misselijker dan trimister 1 ook zeer gevoelige maag, mijn gynaecoloog zegr dat het komt omdat de baarmoeder groeit en groeit en dat het voor sommige niet overgaat tot de baarmoeder gezet is😅

één jaar geleden

Reactie op Bazurkaeva95

Hier hetzelfde, ook bijna 14 weken en veel misselijker dan trimister 1 ook ...
Heb jij dan ook bandenpijn? Door dat je baarmoeder groeit ?

één jaar geleden

Oei dat wist ik niet? Ik heb momenteel geen bandenpijn. Echt de maag die misselijk is sommige dagen gaan goed en dan ben ik weer voor heel de dag aan het overgeven. :(