22 Reacties
één jaar geleden
Klinkt als de hel... Je zo slecht voelen :(
Over de baby hoef je je geen zorgen te maken. Ik ken mensen die heel hun zwangerschap lang ziek zijn en overgeven en perfect gezonde kindjes kregen. Of bedoel je dat de medicatie slecht kan zijn?
Hopelijk gaat het bij jou wel snel over zodat je ook wat van je zwangerschap kan genieten. 🤞🤞🤞🤞🤞
één jaar geleden
Ja momenteel is het echt niet leuk. Ze hebben me primperan voorgeschroven en dat helpt momenteel wel een beetje. 🤞🏻🤞🏻 laat ons hopen dat deze fase snel over is. :)
één jaar geleden
Hoi, nee dat hielp bij mij ook niet. Ik neem momenteel Primperan. En dat helpt gelukkig wel! Veel zwangere vrouwen met overgeven krijgen dit van de dokter voorgeschreven en het is volledig veilig. Hopelijk ben je snel beter! :)
één jaar geleden
Hoe gaat het nu met de misselijkheid ?
Ik heb altijd gehoord dat da echt een goed teken is ( misselijkheid en overgeven ) want u HCG stijgt naar boven en bij week 9 van mijn zwangerschap was dat ook echt zo, maar vanaf week 10 en 11 ga je merken dat het begint af te dalen.
één jaar geleden
Ik heb ook navalit gekregen! :) week 10 was merkbaar vele beter maar nu ben ik toch weer 2 dagen misselijk geweest. Ben momenteel 11w 1 d .Nog even volhouden. 🤞🏻
één jaar geleden
Reactie op XAshX
Hier ook navalit gekregen. Ik hoop dat het helpt, want heb nog niets aan mi ...
Navalit heeft bij mij niet geholpen. Dus was daarmee gestopt maar wat mij wel heeft geholpen zo droge mango bij de AH, als ik juist wakker ben neem ik er zo twee en dat heeft mij best wel geholpen.
één jaar geleden
Goeie tip @faartje96 . Ga ik ook eens proberen. Soms helpt navalit en soms helemaal niet dan heb ik er 2 voor het slapen gaan genomen en ben ik morgens nog steeds kotsmisselijk met overgeven.
één jaar geleden
Reactie op LynnA
Ik neem ook Navalit en ik combineer dit met Primperan. De 2 tegelijk dus. N ...
Ik nam primperan en die hielp totaal niet. Ik heb vandaag navalit gekregen maar de dokter zei dat ik moest stoppen met primperan want je mag het niet samen met navalit combineren, blijkbaar is het gevaarlijk
één jaar geleden
Iemand die weet of er iets vrij verkrijgbaar is tegen de misselijkheid ?
Wij zijn op vakantie maar het wordt hier steeds erger. Wss ook met de warmte
één jaar geleden
Bijna 14 weken en nog steeds overgeven om de dag.. het lijkt wel of ik de enige ben die zo ziek is?😢
één jaar geleden
Reactie op Laurathsxo
Bijna 14 weken en nog steeds overgeven om de dag.. het lijkt wel of ik de e ...
Hier hetzelfde, ook bijna 14 weken en veel misselijker dan trimister 1 ook zeer gevoelige maag, mijn gynaecoloog zegr dat het komt omdat de baarmoeder groeit en groeit en dat het voor sommige niet overgaat tot de baarmoeder gezet is😅
één jaar geleden
Oei dat wist ik niet? Ik heb momenteel geen bandenpijn. Echt de maag die misselijk is sommige dagen gaan goed en dan ben ik weer voor heel de dag aan het overgeven. :(