8 Reacties

één jaar geleden

Ik denk dat dit wel mogelijk is, dat het een teken geeft dat je wat rustiger aan moet doen ☺️

één jaar geleden

Reactie op Nesske

Ik denk dat dit wel mogelijk is, dat het een teken geeft dat je wat rustige ...
Raar want ik doe elke dag wel vrij rustig aan 😅☺️

één jaar geleden

Ik heb dit ook.. Als ik even iets gedaan heb of te lang rechtsta heb ik veel spanning op mijn rug en dat trekt dan precies door naar mijn buik waardoor die ook gespannen staat. Had het bij mijn vorige zwangerschap ook, toen kinesist voorgeschreven gekregen maar door corona niet kunnen gaan. Ik ga het dus volgende keer bij de gynaecoloog wel benoemen :)

één jaar geleden

Reactie op Michellevdb123

Ik heb dit ook.. Als ik even iets gedaan heb of te lang rechtsta heb ik vee ...
Ik heb het meeste als ik op mijn rug lig 🥲 of stap…

één jaar geleden

Ik heb enkel last van mijn rug als ik lang rechtsta of bij zachte matras en zetel dan voel ik echt zware spanning aan mijn rug. Maar harde buik heb ik niet, ze zeggen inderdaad wel als je te veel hebt gedaan op een dag bijvoorbeeld veel gestapt of trappen gedaan kan dat ook de oorzaak zijn van harde buik

één jaar geleden

Reactie op faartje96

Ik heb enkel last van mijn rug als ik lang rechtsta of bij zachte matras en ...
Ik ga het morgen voor de zekerheid toch melden bij de vroedvrouw ☺️

één jaar geleden

Ik heb het afgelopen weekend ook voor het eerst gehad. Het was ook wel een redelijk intens fysiek weekend met weinig slaap. Ik ben van mezelf nogal een bezig bijtje en nu ik in het tweede trimester weer veel energie heb, vergeet ik af en toe dat ik zwanger ben 😅 Dus af en toe een beetje op de rem trappen. Heb me ook al voorgenomen om op het werk te bespreken dat ik minder wil tillen e.d.

één jaar geleden

14 weken en 6 dagen en al een week harde buiken, ik ben doodop. Nu rusten tot volgende afspraak