19 Reacties
6 maanden geleden
Enorm!! elke keer als ik mijn haren kam kan ik per keer een pruik maken van wat ik uit mijn kam haal, ook op mijn kleren, in stofzuiger, op bed…. ik word er gek van, elke haar die ik dan ook vind moet weg😤😂, ik ga starten met vitamines te nemen voor dikker haar maar ook minder uitval, ik doe al olies in mijn haar maar helpt niet echt
6 maanden geleden
Reactie op Alinatsx
Yess, is normaal🤦🏻♀️ gaat vanzelf wel over na een tijdje als je geen bor ...
en wat als je borstvoeding geeft?😭
6 maanden geleden
Reactie op LieselotS
Hier ook! En dan trekt uw kind nog uw kostbaar haar uit als je het niet sam ...
Exact 🙈
6 maanden geleden
Ok lieve mama’s bedankt mij later
Maar deze middel is een wonder middel. Ben ermee begonnen direct na de bevalling en tot nu toe nog geen haar uitval en meer volumen gekregen in mijn haren en zoveel baby haartjes bij gekregen 🙊.
Had dit als advies gekregen van mijn schoonzus die vanaf 4 maanden haar uitval kreeg en zij was ermee begonnen. Heb foto’s gezien en wauw wat een verschil, dus ik dacht ik begin er gelijk mee haha.
6 maanden geleden
Reactie op faartje96
Maar deze middel is een wonder middel. ...
is dat voor te drinken? zo ja mag dat met borstvoeding?
6 maanden geleden
Reactie op Alinatsx
Yes, heb het opgezocht mag zeker tijdens borstvoeding
❤️
6 maanden geleden
Reactie op faartje96
Maar deze middel is een wonder middel. ...
Dat ga ik eens testen! Durf mijn haar bena niet meer te wassen en borstelen 🫣. Ben wel blij om te lezen dat ik niet alleen ben, kreeg hier al horrorgedachten dat ik binnenkort om een pruik moet gaan 😅.
3 maanden geleden
Reactie op TessahS
Oh oei dat is wel heftig! Neem je supplementen?
Hier valt het mee.
Nee, ik durf niet omdat ik niet wil dat mijn ander lichaamshaar ook begint te groeien 🙈
Ik had al heel dun, fijn haar en het lijkt alsof er superveel plek zit tussen mijn sprietjes haar...
Er zitten wel veel babyhaartjes klaar.