54 Reacties
één jaar geleden
Reactie op heleen1994
Amai sinds dit weekend is de vermoeidheid eventjes next level. Ik moet elk ...
Heb ik ook… sinds dit weekend echt veel meer moe. Misschien ook wel te wijten aan het depressieve weer?
Kan ook niet echt rust nemen op het werk. Dus dag voel ik wel.
één jaar geleden
Reactie op XAshX
Zijn er nog vrouwen die last hebben van een “licht gevoel” in je hoofd en d ...
Ook last van… ik eet dan iets klein en dan gaat het over.
één jaar geleden
Hallo allemaal,
Ik ben nu 13 weken en voel me met momenten nog steeds misselijk.
Zo ben ik vandaag opnieuw van werk naar huis moeten gaan omdat ik me weer heel erg misselijk voelde en ook moest overgeven tijdens de werkuren.
Ik ben al 3x ziek thuis gebleven van werk en voel me daar ook erg slecht bij.
Zijn er nog die zich al meermaals ziek hebben moeten bellen bij hun werkgever omwille van misselijkheid of andere kwaaltjes?
één jaar geleden
Ik ben nu 13,5 weken en na een goede week voelde ik me vandaag ook weer heel misselijk. Vandaag op het werk moest ik steeds weer gaan zitten omdat ik het gevoel had dat ik ging overgeven. Ik vraag me af of het misschien door maagzuur komt, maar ik eet verder wel gezond en genoeg.. hopelijk trekt het snel weer weg.
één jaar geleden
Reactie op TessahS
Ik ben nu 13,5 weken en na een goede week voelde ik me vandaag ook weer hee ...
Ik probeer genoeg tussendoor te eten. Kleine beetjes.
Maar sinds een paar dagen lijkt het bij mij wel beter te gaan. Ben ook 13 weken sinds gisteren.
één jaar geleden
Reactie op NikkiMax
Deze week 15 weken zwanger en nog steeds misselijk… elke dag, de hele dag. ...
Herkenbaar van de misselijkheid. Alleen is het bij mij niet de ganse dag, maar begint het in de namiddag tot ik ga slapen.
Neem jij hier ook nog iets voor in? Ik neem nog steeds Navalit.
Sinds een week (toevallig sinds ik terug aan het werken ben?) heb ik ook heel vaak (zware) hoofdpijn die enkel overgaat door veel slapen..
één jaar geleden
Hier ruim 14 wkn, en ook nog steeds misselijk, hele dag bij vlagen, maar vooral ‘s avonds/s’ nachts. Bij eerste zwangerschap 9mnd misselijk geweest, bij de tweede tot het tweede trimester. Hoop toch nog steeds dat het deze zwangerschap eerder beter gaat! Sterkte aan jullie allemaal❤️
één jaar geleden
Ik hoop dat jullie allemaal snel van jullie misselijkheid af raken... Lijkt me heel lastig.
Mijn kwaaltje van de week is heel emotioneel zijn. Ik kan om alles huilen en zat er vandaag mentaal ook een beetje door. Ik merk dat dingen - situaties of wat mensen tegen mij zeggen- harder binnenkomen terwijl ik het vroeger sneller zou relativeren of loslaten. Feeling all the feelings...
één jaar geleden
Reactie op Sophie_vc
Ik hoop dat jullie allemaal snel van jullie misselijkheid af raken... Lijkt ...
Hier hetzelfde, ik neem alles heel erg persoonlijk, kan geen commentaar verdragen word ook snel emotioneel en misselijk ook nog steeds… deze week is het wel lastig voor mij mentaal maar ik weet dat het goed komt ❤️