122 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op R2024
Oke! Want das hier wat de schrik hij kan echt niet zitten enkel zo tegen ee ...
Dat gaat perfect hoor met mijn oudste dochter ook altijd zo gedaan. En Das ondertussen al 14 jaar geleden. Moet je echt geen Schrik voor hebben. Maar snap dat je nog even wil wachten. Maar hier kon ik gewoon niet Langer wachten ze gaf zelf goed aan dat ze er klaar voor was 🙂
5 maanden geleden
Wij zijn begonnen met groenten oefenhapjes, dus nog geen echte pap. David kan ook nog niet zelf zitten, maar het gaat er vooral om dat hij rechtop blijft met zijn hoofd zonder te gaan wiebelen zeg maar.
Het gaat redelijk goed, maar ik zie het ook nog gewoon als spelen en oefenen.
5 maanden geleden
Reactie op bibi142
Vraagje hoe bereiden jullie de voeding ? Met een speciaalzaak stomer die je ...
Ik heb een stoomkoker over kunnen nemen van vrienden en vind het toch wel heel handig. Ik kan meerdere groenten tegelijk klaarmaken, dan met een staafmixer pureren en heb het in een ijsblokjesvorm ingevroren.
5 maanden geleden
Reactie op R2024
Welke heb jij?
Deze, hoewel ik er zelf denk ik niet het geld voor had gegeven: https://www.bol.com/be/nl/p/braun-fs3000-stoomkoker/9200000031947954/?referrer=socialshare_pdp_www
Maa rik vind hem wel heel fijn! Je kan er ook vlees en vis in klaar maken, wat me ook wel handig lijkt straks. Mijn vriend is veganist dus vlees staat hier niet echt vaak op het menu,maar wil het wel aan ons zoontje geven.
5 maanden geleden
Reactie op TessahS
Ik heb een stoomkoker over kunnen nemen van vrienden en vind het toch wel h ...
Dat is idd wel handig dit invriezen als er dan de dag zelf geen tijd is om het klaar te maken door het werken enzo je kan het ook idd ‘s avonds berijden voor de dag erna ja is een beetje puzzelen hoe of wat maar ik ben nog niet zo ver maar denk er wel al aan. Ik ben zorgkundige veel verschillende uren dat ik moet werken dus het wordt soms eens denken hoe aanpakken 😅
5 maanden geleden
Ik vind het wel moeilijk dat we niet elke dag tijd hebben hoor oefenhapjes. Op de opvang doen ze dat pas vanaf 50 gram. David gaat 3 dagen per week naar de opvang en het lukt dan gewoon echt niet om een hapje te oefenen. Tegen dat ik thuis ben is hij al te moe en moet naar bed. 's Ochtend is ook lastig 😞