122 Reacties

5 maanden geleden

Ik geef hier nu al 10 dagen groentenpap

5 maanden geleden

Fruitpap🙋🏻‍♀️

5 maanden geleden

Kind en gezin adviseerde ons groentenpap, dus we gaan daarmee starten! Op hoeveel weken starten jullie of zijn jullie gestart? :)

5 maanden geleden

Reactie op Laureds

Kind en gezin adviseerde ons groentenpap, dus we gaan daarmee starten! Op h ...
16 weken maar ze was er echt klaar voor keek ons echt eten uit de mond

5 maanden geleden

Reactie op anoes90

16 weken maar ze was er echt klaar voor keek ons echt eten uit de mond
Zit ze echt al mooi ook?

5 maanden geleden

Reactie op R2024

Zit ze echt al mooi ook?
Geef eten in de wipstoel en dat gaat heel goed

5 maanden geleden

Reactie op anoes90

Geef eten in de wipstoel en dat gaat heel goed
Oke! Want das hier wat de schrik hij kan echt niet zitten enkel zo tegen een leuning van de zetel ofzo 🙃 natuurlijk nog hier wel 2 a 3 weken wachten

5 maanden geleden

Reactie op R2024

Oke! Want das hier wat de schrik hij kan echt niet zitten enkel zo tegen ee ...
Dat gaat perfect hoor met mijn oudste dochter ook altijd zo gedaan. En Das ondertussen al 14 jaar geleden. Moet je echt geen Schrik voor hebben. Maar snap dat je nog even wil wachten. Maar hier kon ik gewoon niet Langer wachten ze gaf zelf goed aan dat ze er klaar voor was 🙂

5 maanden geleden

Wij zijn begonnen met groenten oefenhapjes, dus nog geen echte pap. David kan ook nog niet zelf zitten, maar het gaat er vooral om dat hij rechtop blijft met zijn hoofd zonder te gaan wiebelen zeg maar. Het gaat redelijk goed, maar ik zie het ook nog gewoon als spelen en oefenen.

5 maanden geleden

Reactie op anoes90

Dat gaat perfect hoor met mijn oudste dochter ook altijd zo gedaan. En Das ...
Hoe maak jij de pap? Elke keer vers of vries je porties in?

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Hoe maak jij de pap? Elke keer vers of vries je porties in?
Elke keer vers

5 maanden geleden

Vraagje hoe bereiden jullie de voeding ? Met een speciaalzaak stomer die je kan aankopen voor baby voeding te maken ? Of gewoon koken in een kom en dan mixen ?

5 maanden geleden

Reactie op bibi142

Vraagje hoe bereiden jullie de voeding ? Met een speciaalzaak stomer die je ...
Ik heb een stoomkoker over kunnen nemen van vrienden en vind het toch wel heel handig. Ik kan meerdere groenten tegelijk klaarmaken, dan met een staafmixer pureren en heb het in een ijsblokjesvorm ingevroren.

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik heb een stoomkoker over kunnen nemen van vrienden en vind het toch wel h ...
Welke heb jij?

5 maanden geleden

Reactie op bibi142

Vraagje hoe bereiden jullie de voeding ? Met een speciaalzaak stomer die je ...
Gewoon koken en mixen doe ik

5 maanden geleden

Reactie op R2024

Welke heb jij?
Deze, hoewel ik er zelf denk ik niet het geld voor had gegeven: https://www.bol.com/be/nl/p/braun-fs3000-stoomkoker/9200000031947954/?referrer=socialshare_pdp_www Maa rik vind hem wel heel fijn! Je kan er ook vlees en vis in klaar maken, wat me ook wel handig lijkt straks. Mijn vriend is veganist dus vlees staat hier niet echt vaak op het menu,maar wil het wel aan ons zoontje geven.

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik heb een stoomkoker over kunnen nemen van vrienden en vind het toch wel h ...
Dat is idd wel handig dit invriezen als er dan de dag zelf geen tijd is om het klaar te maken door het werken enzo je kan het ook idd ‘s avonds berijden voor de dag erna ja is een beetje puzzelen hoe of wat maar ik ben nog niet zo ver maar denk er wel al aan. Ik ben zorgkundige veel verschillende uren dat ik moet werken dus het wordt soms eens denken hoe aanpakken 😅

5 maanden geleden

Ik vind het wel moeilijk dat we niet elke dag tijd hebben hoor oefenhapjes. Op de opvang doen ze dat pas vanaf 50 gram. David gaat 3 dagen per week naar de opvang en het lukt dan gewoon echt niet om een hapje te oefenen. Tegen dat ik thuis ben is hij al te moe en moet naar bed. 's Ochtend is ook lastig 😞

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik vind het wel moeilijk dat we niet elke dag tijd hebben hoor oefenhapjes. ...
Geef je het koud of warm?

5 maanden geleden

Doen jullie de groentenpap eerst enkel 1 groente of onmiddellijk 2/3 groenten 1/3 aardappel?