27 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Ja bij ons zei de vroedvrouw ook dat tot 1 jaar melk hoofdvoeding is en zel ...
Hmm ik denk juist: als hij snel kan drinken uit een beker dan kan je de melk ook in een beker gaan geven 😅 dat advies geven ze vaak in Nederland dus zo zie je maar hoe verschillend dat is.
Hier gaat het ondertussen weer heel goed, dus het was misschien inderdaad vanwege zijn tandjes dat hij even geen interesse had.
3 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Melk in een beker?
Ja, als hij over een paar maanden de beker goed kan vasthouden dan ga ik dat al introduceren. Bijvoorbeeld in de ochtend en avond nog een fles, maar rond de middag brood met een beker melk. Hij kan al zelf uit zijn flesje drinken (dus rechtop zitten en zelf zijn fles vasthouden en helemaal leeg drinken, superhandig want dan heb ik even mijn handen vrij haha).
3 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Tuurlijk... ik heb echt zo een leuk boek he en er stond ook in, begin ook n ...
Wij proberen Rapley methode en hij eet veel makkelijker als hij op m'n schoot zit, dan als hij in de eetstoel zit, dan vertrouwt hij het precies niet. Hij eet echt nog bijna niks. Echt proevertjes. Al is komkommer wel echt een succes! Als ik met papjes en een lepel afkom, draait hij zijn hoofd weg.
3 maanden geleden
Wij combineren momenteel gepureerd en stukjes. Ik merkte dat David het leuk vindt om het zelf te doen. Hij grijpt nog met zijn vuistje alles plat dus veel gaat er op die manier niet zijn mond in, maar hij vindt het wel heel interessant. Als hij genoeg heeft gehad ook spelen met het lepeltje.