14 Reacties

één jaar geleden

Geen ervaring maar ik wil je veel courage wensen ❤️

één jaar geleden

Ik heb er zelf ook geen ervaring mee. Maar heel veel succes bij het nemen van de beslissing en veel goede moed 🤍

één jaar geleden

Pff dat moet wel even schrikken zijn, die keuze maken lijk me ook niet makkelijk. Heel veel sterkte daarmee ❤️ Ik heb zelf ook geen ervaring, maar wel vrienden wiens kindje de hele zwangerschap veel achterstand had, maar uiteindelijk gewoon gezond (maar klein) geboren is en nu een vrolijke peuter is.

één jaar geleden

Veel moed ❤️we duimen mee dat alles goed komt met jullie kindje. 🍀

één jaar geleden

Zelf ook geen ervaring mee, maar wel vrienden die vruchtwaterpunctie hebben laten doen en uiteindelijk is het kindje gezond geboren. Succes met de beslissing! We duimen dat alles goedkomt🤞

één jaar geleden

Hey, ik moet zeggen onze dokter heeft inderdaad 20weken echo ook zeer uitgebreid gedaan, ze heeft alles opgemeten en gewicht. Nu stap voor stap he... goed dat ze nu kunnen kijken!

één jaar geleden

Hoe gaat het met je, met jullie?

één jaar geleden

Ja ik stel me dezelfde vraag, ik hoop dat alles met jullie ok is?

één jaar geleden

Oeps, lees het nu pas. Ik krijg hier geen meldingen van. Nog steeds niet echt een sluitend antwoord.. ze zijn nog volop onderzoeken aan het doen. Onze gyneacoloog heeft ons wel al een beetje gerustgesteld en zei dat het kan zijn dat het gewoon een kleine baby is.. Vruchtwaterpunctie is nog niet uitgevoerd omdat ze bang hebben dat het een miskraam zou opwekken, omdat de baby nog zo klein is. Afwachten dus.. en vooral proberen de gedachten positief te houden. Overmorgen moet ik nog eens op controle dus duimen maar

één jaar geleden

Reactie op dmz00

Oeps, lees het nu pas. Ik krijg hier geen meldingen van. Nog steeds niet e ...
Je krijgt idd geen meldingen, maar wanneer je naar "Mijn topics" gaat, de topics die je hebt gepost of waarin je hebt geantwoord, dan staat er een paars bolletje vanaf dat er een nieuw berichtje is in dat topic. Goed dat je toch wat bent gerust gesteld. Als ze zelf geen fan zijn van die vruchtwaterpunctie moet je dat idd niet doen. Voel je al wat beweging? Stelt dat je wat gerust? Positief denken helpt idd echt. Goede vibes naar je baby sturen, wat ben je nu al een top mama! Ik praat ook veel tegen m'n ongeboren kindje. Kan onnozel lijken, maar geeft ook veel endorfines, als je je daar zelf comfortabel bij voelt natuurkijk. Ik blijf intussen verder voor je duimen en geloof ik jou en je kindje 🤍

één jaar geleden

Even een update: Ons meisje is helemaal bijcgegroeid. Elke 2 weken op controle geweest. Uiteindelijk geen vruchtwaterpunctie laten doen. En vorige week dan het nieuws gehad dat ze nu de normale grootte en gewicht heeft. Heb dan eens nagevraagd en zou vooral stressgerelateerd zijn. Rond 18-20 weken iets heel heftig meegemaakt en dit zou als resultaat hebben gehad dat het dus veel invloed had op de groei van ons dochtertje. Wijze les geleerd: proberen voldoende te rusten en "peace of mind" te zoeken. Momenteel ligt ze al helemaal klaar, met het hoofdje naar beneden, om geboren te worden. 😊🥰

één jaar geleden

Reactie op dmz00

Even een update: Ons meisje is helemaal bijcgegroeid. Elke 2 weken op contr ...
Ooh supergoed nieuws! En fijn dat je het hier laat weten ❤️

één jaar geleden

Reactie op dmz00

Keigoed om te horen! 🥰 Ik snap ook zeker de les die je eruit hebt geleerd, maar die peace of mind is makkelijker gezegd dan gedaan, hé. Moet je jezelf zeker niet verwijten alleszins!

één jaar geleden

Reactie op dmz00

Zo leuk om te horen seg! Ja onze gynaecoloog zagen wij gisteren voor de 32 wekenecho en ze zei het gewicht enzo... ze zei: ja reken een gemiddelde van 150 gr per week nu bij, maar je weet nooit: ben je eens ziek, voel je je niet goed OF gebeurt er iets ergs... alles heeft er invloed op. Chapeau gedaan hoor mama!