14 Reacties

één jaar geleden

Geen ervaring maar ik wil je veel courage wensen ❤️

één jaar geleden

Ik heb er zelf ook geen ervaring mee. Maar heel veel succes bij het nemen van de beslissing en veel goede moed 🤍

één jaar geleden

Pff dat moet wel even schrikken zijn, die keuze maken lijk me ook niet makkelijk. Heel veel sterkte daarmee ❤️ Ik heb zelf ook geen ervaring, maar wel vrienden wiens kindje de hele zwangerschap veel achterstand had, maar uiteindelijk gewoon gezond (maar klein) geboren is en nu een vrolijke peuter is.

één jaar geleden

Veel moed ❤️we duimen mee dat alles goed komt met jullie kindje. 🍀

één jaar geleden

Zelf ook geen ervaring mee, maar wel vrienden die vruchtwaterpunctie hebben laten doen en uiteindelijk is het kindje gezond geboren. Succes met de beslissing! We duimen dat alles goedkomt🤞

één jaar geleden

Hey, ik moet zeggen onze dokter heeft inderdaad 20weken echo ook zeer uitgebreid gedaan, ze heeft alles opgemeten en gewicht. Nu stap voor stap he... goed dat ze nu kunnen kijken!

één jaar geleden

Hoe gaat het met je, met jullie?

één jaar geleden

Ja ik stel me dezelfde vraag, ik hoop dat alles met jullie ok is?

één jaar geleden

Oeps, lees het nu pas. Ik krijg hier geen meldingen van. Nog steeds niet echt een sluitend antwoord.. ze zijn nog volop onderzoeken aan het doen. Onze gyneacoloog heeft ons wel al een beetje gerustgesteld en zei dat het kan zijn dat het gewoon een kleine baby is.. Vruchtwaterpunctie is nog niet uitgevoerd omdat ze bang hebben dat het een miskraam zou opwekken, omdat de baby nog zo klein is. Afwachten dus.. en vooral proberen de gedachten positief te houden. Overmorgen moet ik nog eens op controle dus duimen maar

één jaar geleden

Reactie op dmz00

Oeps, lees het nu pas. Ik krijg hier geen meldingen van. Nog steeds niet e ...