7 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op TessahS
Ja, mijn moeder zei dat we het zo snel moeten afleren omdat hij het anders ...
Dat denk ik niet. Het is inderdaad deel van te ontwikkeling. Het is interessant om te zien dat eten dat je op de grond gooit, niet terug komt. Bij ons gooit hij alles op de grond als hij klaar is met eten. Ik heb er eigenlijk nog nooit op gereageerd dat dat niet mag... We zien het niet als foutief gedrag, volgens ons hoort het er gewoon bij. Na de maaltijd eens met vuilblik vegen en 't is opgelost.
Ik heb ook wel al de commentaar gekregen van de boomer generatie dat ik dat niet mag toelaten. Ik vond dat heel raar...
茅茅n dag geleden
Goh ja hij vindt het wel echt grappig om het ons te zien oprapen. Dus bijvoorbeeld ik wil hem eten geven met een lepel,dat wil hij niet want hij wil het zelf doen. Dus ik geef hem de lepel maar als hij het in zijn mond heeft gedaan gooit hij de lepel op de grond. En dan heel hard lachen 馃槄
11 uur geleden
Wat ik hiervan las is dat (zeker in de kinderstoel) dingen gooien en zien dat ze vallen en niet meer terugkomen idd ontwikkeling is. En om er 'klein' op te reageren (lepel terugnemen en kalm zeggen "niet met de lepel gooien" ofz), want een kleine reactie vinden ze niet interessant, terwijl moest je fel reageren of lachen geeft dat wel reden om het opnieuw te doen