15 Reacties

één jaar geleden

Hier ook zo, gestart met 4 kilo meer dan waar ik nu hang, schommelt elke dag.. de gynaecoloog zei hier wel bruut dat ik nog 20 kilo van haar mocht verliezen (ik weeg 72).

één jaar geleden

Hoi, bij mij identiek. Ben 4 kilo afgevallen ben vandaag ook 15 weken en ben nog steeds 2 kilo minder dan mijn gewicht voor de zwangerschap. Ik zou je niet ongerust maken. De vroedvrouw zei dat dit normaal kan zijn. De baby neemt wat hijzij moet nemen. :)

één jaar geleden

Is hier ook zo, zit nog steeds op mn Startgewicht ☺️ bij m'n eerste zwangerschap was dit ook zo, toen zo'n 11 kg bijgekomen uiteindelijk, dus ik zou er niet mee inzitten ☺️

één jaar geleden

Nu 12 weken en ook nog niets bij gekomen

één jaar geleden

Reactie op jelenakuston

Hier ook zo, gestart met 4 kilo meer dan waar ik nu hang, schommelt elke da ...
Ik heb zelf ook een heel strenge gynaecologe qua gewicht, maar dit vind ik er echt los over! Heel moeilijk allicht, maar probeer het je zo weinig mogelijk aan te trekken. Als je gezond eet voor je kindje, doe je wat je moet doen en de rest zijn zorgen voor erna. Veel succes, mama! ❤️

één jaar geleden

Reactie op Mama_anoniem

Ik heb zelf ook een heel strenge gynaecologe qua gewicht, maar dit vind ik ...
Ik trek me er niks van aan hoor , bij mn eerste was ik 30 kilo zwaarder dan nu. Dus ik denk dat t al beter zit als toen hé 😄 wel lief! Dankjewel ❤️

één jaar geleden

Reactie op jelenakuston

Ik trek me er niks van aan hoor , bij mn eerste was ik 30 kilo zwaarder dan ...
Ha, zie! Show seg, wat je allemaal kan. Heel blij dat je het je ni aantrekt ☺️

één jaar geleden

Bij mij komt het heel vlug bij vind ik, 6,5 kg erbij 14 weken nu.

één jaar geleden

Ik ben gelukkig nog niet aangekomen, wel 5/6 kilo vermagerd door het begin heel misselijk te zijn en kon geen etensgeur ruiken vandaar dat ik ook niet veel kon eten, nu gelukkig wel beter maar nog niet aangekomen, gyneacoloog zegt dat het van eerste kindje ook wel wat later kan komen en dat ik me geen zorgen moet maken.

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Bij mij eerste weken ook 3 kg erbij doordat ik niet naar het toilet kon gaan. Medicatie gekregen, maar die kilo’s zijn er niet meer terug af gegaan.. heb jij de indruk dat je meer eet?

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Ik ook 6 kg bij op 15 weken 😳🤭

één jaar geleden

Reactie op XAshX

Bij mij eerste weken ook 3 kg erbij doordat ik niet naar het toilet kon gaa ...
Ik heb geen goesting, maar echt honger en ja ik eet meer, heb nu zo wat controleverlies erover

één jaar geleden

Reactie op LieselotS

Ik ook 6 kg bij op 15 weken 😳🤭
Hoe ga jij daarmee om? Bijna 16 weken en dese maand 3 kg erbij terug, ik kan er nog moeilijk mee om

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Hoe ga jij daarmee om? Bijna 16 weken en dese maand 3 kg erbij terug, ik ka ...
Ik eet gewoon zoals ervoor en ik vind het niet erg ! Geraakt er wel terug af denk ik dan ? ☺️

één jaar geleden

Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan sinds het begin van mijn zwangerschap dus ik heb geen idee hoeveel ik ben aangekomen. Maar ik maak me er ook niet echt druk om en trek gewoon comfortabele kleding aan. Mijn cravings naar chips, frikandellen en friet uit het eerste trimester lijken nu ook plaats te hebben gemaakt voor cravings naar fruit en rauwe groenten dus dat helpt ook 😏