Onze meid eet geen brood. 2 of 3 ministukjes krijgen we er in, maar dan houdt ze haar lippen stijf op elkaar.
We hebben geprobeerd met pindakaas erop of fruit, maar dat lukt niet. Gesopt in soepje eet ze het ook niet.
We zijn ondertussen een maandje aan het proberen maar zonder resultaat. Wat kunnen we nog proberen?
Geef je met korst of zonder? Misschien kan je het een beetje roosteren? Eet ze wel dingen als rijstwafels/cracottes?
Ik denk dat het vanzelf wel komt, hoor! Je kan misschien ook pap van granen geven in plaats van brood.
Hier Ben Ik al 3 maanden brood in geven ons dochtertje is nu sinds 5 dagen 9 maanden en ze eet sinds eergisteren een volledige boterham. Geef natuurlijk eerst boterham en Dan fles wand als ik andersom doe eet ze ook amper brood.
Geef je met korst of zonder? Misschien kan je het een beetje roosteren? Eet ...
Met korst en zonder korst. Cracotte en rijstwafel heeft ze nog niet gehad. Welke geef ik dan best, gewoon die van de jumbo die wij ook eten of is daar een babyvariant van?
Ik wou havermout proberen, maar blijkbaar mag dat niet.
Met korst en zonder korst. Cracotte en rijstwafel heeft ze nog niet gehad. ...
Gewone rijstwafels zijn goed hoor! Misschien wel even opletten dat er geen extra zout aan toe is gevoegd. Wat dat betreft zit je met de baby variant dan weer veilig. Je hebt van het merk Organix ook rijstwafels met bijvoorbeeld appel kaneel smaak.