10 Reacties
8 maanden geleden
Bij ons is de draagdoek onmisbaar. Dingen die ik nog extra heb bijgekocht de voorbije weken omdat ik er te weinig van had: tetradoeken, wasbare billendoekjes, slaapzakken (zitten vaak in de was door reflux), overslagbody's.
Als mensen niets kopen van de lijst, vind ik geld eigenlijk het beste cadeau 🙈 wij gaven al zoveel geld uit aan de apotheek, osteopaatbezoeken,...
8 maanden geleden
Draagdoek en cheeky wipes zijn hier inderdaad ook onmisbaar! En ook: een goede 4 seizoenen slaapzak, eventueel inbakerslaapzak. Overslag rompers en pyamapakjes kan je ook niet genoeg van hebben, maar is toch echt handiger om zelf te kopen. Wat wij er ook op hebben gezet aan duurdere dingen is een meegroeibed, eetstoel, draagzak (vooral voor vriend te gebruiken), veiligheidshekje, reisbedje, muziek knuffel. En kleine dingen hebben we dingen opgezet als zwemluier, gehoorbeschermers, speendoekje, voorleesboekje, rammelaars e.d. Wij hebben zelf geen speelgoed gekocht dus vond het juist leuk om dat te krijgen.
Als je flesvoeding gaat geven dan ga je heel veel geld uitgeven aan flesjes en voeding dus geld of een cadeaubon is dan ook handig.