7 Reacties

één jaar geleden

Hey, ik had eerst gekeken om dit online te doen. Ben dan met de proefdrukken naar een drukker geweest, die toonde hoeveel onperfecties erin zaten 😅 aangezien ik graag wil dat het kaartje en doopsuiker perfect zijn hebben we besloten om dit bij een professionele drukker te laten doen. Hun aanbod is groot (zowel in strak, papier,linnen, druk,…)en langsgaan is vrijblijvend 😉

één jaar geleden

Tadaaz

één jaar geleden

Ik heb een kaartje gemaakt via Made for Moments. Je kan daar zelf een ontwerp uploaden, maar ook een bestaand ontwerp personaliseren. Ze hebben verschillende papier opties, sluitstickers, goudfolie etc. En ook handig dat je een adressenlijst kan uploaden en het rechtstreeks vanaf de website naar iedereen kan versturen. Als je een proefdruk besteld (maar 2,50 euro) dan krijg je een doosje erbij met allemaal staaltjes.

één jaar geleden

Wij gaan ons kaartje laten maken bij pollyatelier of bij festlab, we zijn er nog niet aan uit 😁

één jaar geleden

Mijn vriend heeft het geboortekaartje van ons zoontje zelf ontworpen. Dan hebben we het laten drukken bij een professionele drukker. Het proefontwerp was er gratis. Bij onze dochter gaan we het opnieuw zo doen

één jaar geleden

Reactie op Martsje

Wij gaan ons kaartje laten maken bij pollyatelier of bij festlab, we zijn e ...
Oh Polly atelier ook tegengekomen! Mooi daar 🌸

één jaar geleden

Reactie op Mama_anoniem

Mijn vriend heeft het geboortekaartje van ons zoontje zelf ontworpen. Dan h ...
Zalig als je het zelf kan ontwerpen!