Ik weet dat overstappen naar een andere pap in samenspraak met vroedvrouw/kinderarts moet gebeuren maar zij zeggen iets verschillends dus ik hoor graag eens bij jullie. Momenteel krijgt mijn zoontje Nutrilon Profutura maar hij geeft veel terug, osteopaat vermoed reflux en hij heeft veel last van krampen. Ik overweeg dus een andere pap, mijn vroedvrouw raadde Nan Complete Comfort aan. Ik lees dat die werkt tegen het teruggeven maar de krampen vaak erger maakt. Iemand die in dezelfde situatie zit en zijn ervaringen met een bepaalde pap wil delen? Is er een pap die wél goed werkt bij deze problemen? Beetje wanhopig..
Vanaf 6 maanden is het tijd om over te schakelen naar andere flesvoeding. Welke flesvoeding nemen jullie (zeker voor de mensen die eerst NAN Complete Comfort gaven?)
Onze vroedvrouw zei om de nan complete comfort tot 12 maand te geven.. (is ...
Ja, kind en gezin zei ook tot 1 jaar te geven. Ik vraag me af of het nodig is om daarna nog de opvolgmelk te geven of gewone halfvolle melk, maar dat zullen we dan wel zien zeker 😅
Oh oke jullie gaan gewoon verder, mss maak ik het daar mezelf wel minder moeilijk mee haha. Ik kreeg het advies om eens over te schakelen naar een “gewone” pap om te zien of het teruggeven beter zou zijn aangezien het sluitklepje tussen maag en slokdarm meer volgroeid is.