8 Reacties
één maand geleden
Hoi, bij mij heeft ze de fles van begin geweigerd, kinderarts zei me dat ze nu te oud is om wss ooit nog flesje te willen, mss en hopelijk is jou situatie anders. Ik geef nu bijna 8 maand uitsluitend borstvoeding en pureetjes. Heb elke flesje geprobeerd , ook de dure dat borst nabootsen.. maar geen succes Groeten
één maand geleden
Toen mijn dochtertje 6.5 maand oud was, ben ik ook gestart met het dagelijks aanbieden van 30 ml afgekolfde melk via de fles (1 keer per dag). Na 3 dagen bleef ze weigeren door haar tong uit te steken of haar hoofd weg te draaien... Hier is het uiteindelijk wel gelukt met een tuitbeker. De eerste dagen dronk ze er niet van maar ze stak de tuit toch al in haar mond, en speelde er wat mee. Na een dikke week dronk ze toch al 90 ml in 1 keer. Grotere hoeveelheden heb ik niet geprobeerd omdat ik nog niet van plan was om te stoppen met borstvoeding. Om de techniek te onderhouden laat ik haar nu 2 of 3 keer per week een beetje (30 ml ongeveer) afgekolfde melk via de tuitbeker drinken, en dat blijft voorlopig lukken. Volgende week wordt ze 8 maand.
één maand geleden
Reactie op Verhassi
Toen mijn dochtertje 6.5 maand oud was, ben ik ook gestart met het dagelijk ...
We hebben deze tuitbeker: https://www.farmaline.be/nl/artikel/BE04314670/nuby-antilekbeker-met-handvaten-270ml-6-maanden.htm?campaign=priceC/adstrong_be/BE04314670/placeholder/CjwKCAjw3624BhBAEiwAkxgTOlMSg1nEhMxz-K3XqexopbW6MJkkoJMsgUMToPFDxHpXHv_QeH6pABoCMa0QAvD_BwE&expa=doo&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw3624BhBAEiwAkxgTOlMSg1nEhMxz-K3XqexopbW6MJkkoJMsgUMToPFDxHpXHv_QeH6pABoCMa0QAvD_BwE
Tijdens het drinken ligt ze neer (zoals je een flesje zou geven) en houdt ze de tuitbeker vast aan de oren. Ik kantel de tuitbeker wel zodat ze niet te veel lucht binnenhapt.