67 Reacties
één jaar geleden
Hi,
Ik ben Laëtitia en mijn vriend noemt Kevin. Wonen in Gent en zijn uitgerekend voor februari 2024. Ons eerste kindje dus wel wat stress. Gelukkig vond ik deze app om me wat wegwijs te maken en alles mooi te kunnen opvolgen 😁
één jaar geleden
Reactie op Nesske
Goedemorgen,
Ik ben Vanessa, 33 jaar en afkomstig uit Kortrijk. Ik weet si ...
Goed leeftijdsverschil wel Vanessa. Je eerste schat zal reeds n goed besef hebben van het feit dat ze haar eigen persoon is. Dat helpt als ze jonger zijn krijg je het vaak moeilijk uitgelegd dat je niet altijd eerst hun noden kan invullen.
Je wou maar eentje, ben je nu blij of toch wat ongerust?
één jaar geleden
Ik ben Veronique, 37 jaar en zwanger van baby3 🙈. Zeer spannend allemaal.
Met de leeftijd lijkt het allemaal wel wat heftiger te zijn
één jaar geleden
Hallo!
Ik ben Jelena, 23,
En mama van Vince (18-08-2020) en vandaag de uitslag van de NIPT gehad, wij worden (eindelijk!) weer gezegend met een jongetje (13+2) 🩵 uitgerekend voor 6/2 maar word voorlopig een geplande keizersnede op 38/39 weken.
wij zijn volop bezig met samenwonen, hij is 24, en een super zalige, zorgzame kerel. ❤️ kan niet wachten om een persoontje te mogen ontmoeten dat half hij, en half mij is. 🤭
één jaar geleden
Reactie op JillS
Goed leeftijdsverschil wel Vanessa. Je eerste schat zal reeds n goed besef ...
Deze morgen terug op controle geweest, nu 12w+5d, alles ziet er goed uit ☺️ nu wachten op nipt test. Ik ben aan de ene kant wel blij dat alles goed verloopt, maar toch wel schrik voor volgend jaar hoe ik dit allemaal zal kunnen regelen met 2 kindjes 😅 pas vanaf september crèche en ik ben zelfstandig met een eigen kantoor. Het zal pittig zijn de eerste jaren 😅
één jaar geleden
Mijn uitgerekende datum is op 27/2.
Dit is mijn derde zwangerschap en tweede kindje.
Wij hebben al een zoontje en hij is begin maart jarig, hij wordt dan 2 jaar. Vind ik heel spannend dat ze dan zo kort op elkaar jarig gaan zijn 🙊
Wij hadden op 10 weken onze eerste echo. Baby’tje was al goed aan’t bewegen en we hebben het hartje zien kloppen 🥰
één jaar geleden
Hee,
- Eline
- 9 februari 2024
- Ik heb een vriend
- 1e kindje 🥰
Na een icsi traject in verwachting van de 2de. De eerste keer een miskraam gehad ⭐️
Terugplaatsing is geweest op mijn moeders verjaardag, heel bijzonder.
Over 18 dagen de geslachtsecho ben heel erg benieuwd 😏
één jaar geleden
Hai
Ben Shauny 14 weken zwanger van 1 kindje
Uitgeteld voor 7 februari
één jaar geleden
Reactie op garnaaltjee
Hai
Ben Shauny 14 weken zwanger van 1 kindje
Uitgeteld voor 7 februari
Tis een jongen🩵
één jaar geleden
Reactie op Tojaaaa
Mijn uitgerekende datum is op 27/2.
Dit is mijn derde zwangerschap en twee ...
Hey Tojaaaa, ikzelf ben uitgerekend op 25/02 en denk eigenlijk vaak aan wat als de baby net op 29/02 geboren wordt… maak je je daar geen zorgen in? Groetjes
één jaar geleden
Reactie op Foundtheloveofmylife
Hey Tojaaaa, ikzelf ben uitgerekend op 25/02 en denk eigenlijk vaak aan wat ...
Moest ik wat later uitgerekend zijn, zou ik me daar idd wel zorgen in maken 🙈
Nuja, zorgen is relatief.
Op zich is dat nu niet zo erg: als ze maar gezond zijn…
één jaar geleden
Reactie op VeroniqueOnsia
Moest ik wat later uitgerekend zijn, zou ik me daar idd wel zorgen in maken ...
Inderdaad zorgen is relatief en absoluut mee eens, zolang de baby gezond is, toch,… hoe leg je dan uit van die jaren vieren we je verjaardag op de 28e en 1 keer in de vier jaar de 29. 😅
Zou je zoon/dochter dit niet vreemd vinden op een bepaalde leeftijd? Een verjaardag is toch iets heel speciaals voor een kind. Grts
één jaar geleden
Inderdaad zorgen is relatief en absoluut mee eens, zolang de baby gezond is ...
Ook waar… zo ver had ik zelfs nog niet gedacht 🙈
Ik kende in de basisschool een kindje die op 29/2 jarig was en die vierde idd 28/2.
Op een bepaalde leeftijd kan je dat natuurlijk uitleggen maar tot die leeftijd.
Goede vraag. Nog nooit zo ver over gedacht 🙈
één jaar geleden
Hey Tojaaaa, ikzelf ben uitgerekend op 25/02 en denk eigenlijk vaak aan wat ...
Nee, daar maak ik me minder zorgen om. Zou het net speciaal vinden als hij dan jarig zou zijn 😬
Mijn vroedvrouw stelde me ook gerust dat de gynaecoloog mij sowieso niet zo lang over de datum laat gaan. Dusss ons eerste zoontje is van 7/3 en ten laatste 6/3 zou ik bevallen zijn 😬
9 maanden geleden
Hoi allemaal! Ik ben Dananne, 28 jaar en samen met mijn vriend verwachten we ons 2e kindje. We hebben al een zoontje van mei 2022, en nu uitgerekend voor 16/02/2024w Het is een meisje deze keer 🩷 Het was reeds een pittige zwangerschap nadat ik op 12 weken te horen kreeg CMV te hebben. Ondertussen nog een paar dagen aftellen en dan is onze kleine meid er hopelijk 🤩