4 Reacties

één jaar geleden

Dat is heftig, als je echt angstig bent zou ik dit opnemen met je huisarts/gynaecoloog en eventueel een doorverwijzing naar een psycholoog vragen om hierop te werken. Veel moed alleszins 🙏

één jaar geleden

Wat heftig zeg, ik zou ook eens vragen bij je gynaecoloog of eventueel vroedvrouw voor extra begeleiding ❤️

één jaar geleden

Geen ervaring, maar ik wil je wel veel courage wensen. Hopelijk blijft baby nummer2 netjes zijn einde termijn zitten.❤️

één jaar geleden

Ik snap je angst. Wij zijn in juli 2021 bevallen van een gezond zoontje. Met 30 weken braken mijn vliezen en met 32 weken kreeg ik weeën, hij had zich nog snel gedraaid voordat mijn vliezen braken dus ik kreeg een keizersnede. 4 weken moest hij blijven (dat was een hel om je kind achter te moeten laten), maar gelukkig had hij geen complicaties. Overigens had ik gewoon weg ‘domme pech’ dat mijn vliezen braken. Inmiddels ben ik 21 weken zwanger en krijg ik ook om de week controles en moet ik wat rustig aan doen. Er zijn momenten van paniek en die zullen er echt nog wel meer gaan komen rond die 30 weken, maar ik probeer vertrouwen te hebben in ons kleintje. En ja dat zal lastig blijven! Veel succes en ieder geval❣️