120 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op NikkiMax
Hier gaan de nachten vrij goed (slaapt meestal tot 5-6u door), maar het in ...
Gaat jouw kindje al naar de opvang? Hoe doen ze het daar? Rune valt ook totaal niet zelfstandig in slaap. Vraag me af hoe dat zal gaan in de opvang... Dat in slaap krijgen vind ik ook zo vermoeiend 🙈
3 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Gaat jouw kindje al naar de opvang? Hoe doen ze het daar? Rune valt ook tot ...
Is in mei-juni naar de crèche gegaan, maar omdat ik nu zelf vakantie heb (onderwijs) is hij ook 2 maanden thuis nu. In mei-juni ging het super goed. Hij sliep en at daar meer dan thuis 😅. Ben benieuwd hoe het in september gaat gaan, hij is nu ook wat ouder en beseft al veel meer.
Maar het is inderdaad heel vermoeiend.. ik zei gisteren nog dat ik precies 50% van mijn tijd bezig ben om hem in slaap te laten vallen.
3 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Ik hoop het voor jou ook! Alles ok? Geloof mij,Finn valt ook niet zelfstand ...
Ik had met vriendinnen afgesproken maar het was meer dan een uur rijden door file onderweg en ik raakte in paniek: wat als ik met de baby in de file sta en ik kan daar niet weg? Het was precies kortsluiting in mijn hoofd. Ben teruggekeerd naar huis. Uiteindelijk nog met andere vrienden gezien waardoor ik wat afleiding had. Maar nee, op dit moment is er niemand om het over te nemen. Ik heb al 3 maanden niet langer dan 2u na mekaar geslapen... Ik zal zien hoe het morgen gaat... Als ik terug zo'n baaldag heb, schakel ik best wel iemand van de grootouders in ofzo om even bij te tanken voor mezelf :/
3 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Ik had met vriendinnen afgesproken maar het was meer dan een uur rijden doo ...
Ohhh daar zou ik ook paniek van krijgen!
Sowieso een goed idee om de grootouders even te vragen. Alle hulp is welkom en zo kan jij ook meer uitgeruste mama zijn he ♥️ ik heb gisteren weer eens 2 uurtjes in de zetel kunnen liggen een serie kijken en dat heeft me zó veel deugd gedaan! Gewoon even hangen, niet aan hoeven staan.
3 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Ik had met vriendinnen afgesproken maar het was meer dan een uur rijden doo ...
Vergeet zeker niet aan jezelf te denken hè! Eens een paar uur voor jezelf of wat slaap inhalen kan idd deugd doen en je geniet nadien weer dubbel zo hard van de tijd met jouw kleintje.
3 maanden geleden
Reactie op TessahS
Ik heb hier overigens ook wer ieder uur op de klok gezien 🥴 David heeft ie ...
Wow! Dat is snel! Kan hij al zelfstandig gaan zitten?
Hier was het ook weer zo'n nacht met klaarwakker om 5u. Hij ligt er nu alweer in voor een dutje.
Straks we momentje in de opvang!
3 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Wow! Dat is snel! Kan hij al zelfstandig gaan zitten?
Hier was het ook wee ...
Ja veel te snel 🙈 hij kan zich tot zit trekken maar nog niet zelf gaan zitten. Kan ook nog niet kruipen en hij gaat het dus ook om te liggen. Staan wil hij al vanaf dat hij een maand is, hij strekte toen altijd al zijn beentjes naar de grond. Hij trekt zich nu tot op zijn knietjes in de box.