120 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Heel herkenbaar. Finn is bijna 26 weken en als hij nog 2 uur wilt slapen ov ...
Moeilijk he... Zeker als ze ontroostbaar zijn. Ik had een vriendin op bezoek die 2 oudere kindjes heeft en die keek raar op als ik zei dat ik even weg zou zijn voor het dutje. "je legt die toch gewoon neer en dan ga je weg?"
Zo werkt dat dus niet bij Rune... Maar dat zou zo makkelijk zijn 🙈😭
3 maanden geleden
Reactie op 1994bv
Pffff ik zou geld geven om terug langer te slapen. Het wordt precies alleen ...
Hier ook weer wakker kindje vanaf 4u. Uiteindelijk sliep hij wel weer rond 5u30, maar ik moest er helaas uit voor werk... Lastig he, altijd zo moe zijn. De zorg vraagt dan ook meer energie. Ik kan soms echt fysiek 'op' zijn, alsof ik mezelf vooruit moet slepen. En heb dan ook geen kracht meer om te wiegen enzo...
Je doet volgens mij helemaal niks verkeerd.... Maar ik heb het mezelf ook al afgevraagd.
MOD
3 maanden geleden
Reactie op 1994bv
Pffff ik zou geld geven om terug langer te slapen. Het wordt precies alleen ...
Elk kind is anders en er zijn zoveel adviezen he. Ons zoontje slaapt mss 2 uur overdag bij elkaar en nu ga ik heel veel met hem buiten, veel prikkels heeft hij blijkbaar nodig, maar plots gaan de nachten dan beter. Overdag vind ik het nu ook zwaar, hij kan overdag niet alleen slapen, krijst de boel bij elkaar als ik hem probeer te doen slapen. Ik heb geleerd slaap creëert slaap, maar euh... ons zoontje heeft overdag niet veel nodig ze
3 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Elk kind is anders en er zijn zoveel adviezen he. Ons zoontje slaapt mss 2 ...
Ik denk ook dat ze inderdaad slapen wat ze nodig hebben... Hier al veel geëxperimenteerd met meer/minder slaap overdag, weinig en veel prikkels,... Maar ik merk geen verandering in de nacht. 🤷🏻♀️
3 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Ik denk ook dat ze inderdaad slapen wat ze nodig hebben... Hier al veel geë ...
Neen idd hier ook al geëxperimenteerd met minder en meer slaap overdag, groter bed (want hij lag nog in de co-sleeper) maar ook geen verbetering te merken. De moed is me ondertussen helemaal in de schoenen gezakt 🙃
3 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Hoe was deze nacht?
Opnieuw wakker van 3u tot 4u30 ongeveer, snap er niets van. Dan ook weer wakker om 5u30 maar vrij snel terug in slaap tot 6u30. Ik liet hem voor 9u ‘s morgens nooit aan een dutje beginnen want heb ooit gelezen dat dat het vroeg wakker worden in de hand werkt, maar heb hem nu toch om 8u30 in bed gelegd omdat hij zo moe leek. Misschien verandert dat iets, alles eens proberen 🙃. Hoe was het daar?
3 maanden geleden
Hier opeens ook een moeilijke nacht! Normaal valt hij om 19u als een blok in slaap, maar opeens was hij superblij en uiteindelijk wakker gebleven tot 21u. Daarna een paar keer wakker geworden, on 4u nog een flesje en dan geslapen tot 7u45 🙈
Heeel vreemd, vooral ook omdat hij gewoon heel vrolijk was.
Gelukkig heb ik nog verlof 😅 hopelijk goede dutjes vandaag bij iedereen!
3 maanden geleden
Reactie op 1994bv
Opnieuw wakker van 3u tot 4u30 ongeveer, snap er niets van. Dan ook weer wa ...
Ik vind dat altijd zo horror, die wakkere periodes 's nachts 😅 het enige wat je wil is slapen... Bij ons per uitzondering eens een betere nacht: geslapen van 22u-1u30. Dan is alles een waas voor mij tot 2u50. Heb hem bij mij in bed genomen en wsl veel de borst aangeboden... Tot ik merkte dat ik echt niet goed sliep... Hem dan in co-sleeper gelegd en dan werd hij om 4u krijsend wakker. Nare droom? Nog eens laten drinken en dan sliep hij bij mij in bed tot 7u40 (!) whut?? Ik was zelfs wakker voor hem 🤦🏻♀️