120 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op 1994bv
Hier ook nog steeds onrustige nachten vanaf 5 uur & echt wakker vanaf 6 ...
Ik heb hetzelfde: Ik weiger 's nachts uit bed te komen om te wiegen. En voor opstaan ligt mijn grens op 6u. Vanmorgen onrust van 4u30 tot 6u. Dan viel hij toch nog in slaap en deed een trokken tot 9u 🙈🙈🙈die babyslaap... Het is me wat.
4 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Ik heb hetzelfde: Ik weiger 's nachts uit bed te komen om te wiegen. En voo ...
Blijf je dan gewoon liggen? En ligt hij nog bij jullie op de kamer?
David was om 4u45 wakker, ik heb alle tips toegepast die ik kende maar weer in slaap vallen lukte niet dus toch maar om 5u15 opgestaan. Hij is nu al bijna 3 lwartier zelf aan het spelen en ik vind dat zelf wel iets chiller dan dat hij blijft huilen in zijn bedje..
MOD
4 maanden geleden
Reactie op TessahS
David ...
Bij ons blijft hij ook in zijn bedje bij ons op de kamer en voor 6 u kom ik er ook niet uit. Ik hoop het te verplaatsen naar 7 u. Hij weent niet bij ons maar enorm brabbelen
4 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Bij ons blijft hij ook in zijn bedje bij ons op de kamer en voor 6 u kom i ...
Hm ja ik zou het wel willen, maar ik raak er zelf enorm gefrustreerd van. Hij ligt inderdaad 5-10 minuten te brabbelen maar wordt dan echt boos en begint te huilen en te roepen 😅
We hebben al wel een paar keer gehad dat hij rond 6u wakker wordt dus ik hoop maar gewoon op meer van die dagen.
4 maanden geleden
Reactie op TessahS
David ...
Amai... Hij blijft echt een vroege vogel. Zal ooit ook wel eens beteren 🙈
Ik leg hem dan aan. Als hij al gedronken heeft en nog wakker is, leg ik hem wakker in de co-sleeper. Ik hem wat te aaien of met het tutje proberen of handje op buik. En als hij echt huilt, maak ik mijn lief wakker om te wiegen, haha 😅
4 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Amai... Hij blijft echt een vroege vogel. Zal ooit ook wel eens beteren 🙈
...
Haha goed bekeken ☺️ misschien moet ik eens proberen een klein flesje liggend te geven, zien of dat werkt.
Zelf ben ik eigenlijk ook altijd rond 5u30-6u wakker dus ik vind alles na 5u niet zo erg eigenlijk.
3 maanden geleden
Ok, ik wil het niet jinxen maar de afgelopen dagen slaap David van 23u tot 6u, vanochtend zijn we zelfs om 6u30 opgestaan 🥳 hij wordt wel wakker maar kan zelf weer in slaap vallen. Zo fijn!
De opvang is dicht nu, dus ik weet niet of het daar iets mee te maken heeft. Maar heerlijk eventjes in ieder geval ♥️
3 maanden geleden
Pff... Ik zit er efkes door hier. Baby was op 6u al wakker en vandaag gingen de dutjes ook niet goed. Telkens een uur bezig geweest om hem in slaap te krijgen. Denk dat zeker 3 uur van m'n dag naar dutjes en wiegen gegaan zijn... Ik ben ook al een paar dagen zo futloos... Krijg niets gedaan in huis, vergeet vanalles... 🥺
3 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Pff... Ik zit er efkes door hier. Baby was op 6u al wakker en vandaag ginge ...
Och het kan zwaar zijn he! Ik denk dat we hier allemaal wel zulke dagen hebben gehad, hopelijk kan je daar wat troost uit putten ♥️ achteraf valt het allemaal wel mee, maar op het moment zelf kunnen die uren zoooo lang voelen.
Ik ben net 5 dagen alleen geweest met David omdat mijn vriend met zijn band in het buitenland moest optreden. Gelukkig heeft hij een paar dagen heel goed geslapen. Vandaag was het hier ook weer minder goed en ik voel dan ook direct hoe zwaar dat weegt.. gewoon even een uurtje rust zodat je even het huis kan opruimen of rustig kan douchen is dan alles wat je wil.
Hopelijk kan je morgen een paar momentjes te pakken krijgen!
3 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Pff... Ik zit er efkes door hier. Baby was op 6u al wakker en vandaag ginge ...
Ooh moeilijke dutjes in combinatie met zelf vermoeid zijn is zo pittig. Hopelijk gaan de dutjes morgen alweer beter of heb je een betere/langere nacht waardoor je draagkracht ook weer wat groter is. Goed dat je het hier deelt! Heel herkenbaar voor mij dat die optelsom van dingen het soms wel zwaar maken.
3 maanden geleden
Merci voor de erkenning 😊❣️
Vandaag ook weer moeilijk dagje. Nu ook al van 20u bezig om hem te slapen te leggen voor de nacht. Ik hoop gewoon dat de warmte hem parten speelt... En het hierna weer over gaat... Van 5-15 augustus ben ik ook alleen met Rune. De slechte nachten, daar kan ik nog mee leven. Maar als die dutjes overdag dan ook nog eens niet lukken... Dat kan je mentaal echt breken he 🙈