Hallo,
mijn baby is net een paar dagen 7 maand en ik merk soms echt al dat ze haar eigen zin wilt bijvoorbeeld als ik haar niet direct neem word ze heel erg boos en schreeuwt ze echt, als ik haar dan neem en in slaap wil wiegen knijpt ze soms omdat ze anders wilt liggen maar dan kijkt ze enkel maar heel de tijd rond en slaapt ze niet en wilt ze eigenlijk gewoon dat ik met haar rondloop maar dat is moeilijk soms als ik het huishouden moet doen of andere dingen, ik kan niet de hele dag met haar rondlopen😅 als ik haar dan neerleg is het gelijk terug huilen, ook neemt ze soms de telefoon en zeg ik neen en neem ik het af en dan huilt ze ook… het is mijn eerste kindje en heb haar altijd in mijn armen laten slapen en dat zo gewoon gemaakt denk ik maar hoe leer ik dat af? laten huilen en zelf in slaap vallen of? mijn hart breekt dan als ik haar laat huilen en dat weet ze want als ik haar neem is het meteen een super rustige baby, ik wil gewoon niet dat ze denkt dat ze de baas kan zijn en altijd haar zin kan krijgen want ze merkt nu al dat ik haar niet kan laten huilen….