6 Reacties
2 maanden geleden
+( vanaf dat ze me of mijn man ziet opstaan of naar haar toe lopen stopt ze ook gelijk met huilen dus het is echt puur en alleen omdat ze opgepakt wilt worden, ik heb 1 keer haar 4 minuten laten huilen en zelf dan probeerde ik haar heel de tijd af te leiden maar ze bleef huilen en wanneer ik haar nam was het over en viel ze direct in slaap…kind en gezin zei laat je baby 5 tot 10 minuten huilen en ze stopt vanzelf wel je moet haar niet gewoon maken om haar altijd te nemen ze vallen zelf in slaap door uitputting van het gehuil maar ik vind dat zo moeilijk en pijnlijk ook.. ik kan dat echt niet ze is nog zo klein en beseft nog niet alles,
MOD
2 maanden geleden
Ik herken het stuk van bij jou in slaap vallen. Hier was dat ook tot 3 weken geleden. Toch door zo de druk te voelen dat hij bijna naar de opvang gaat en daar kunnen ze dat niet, zijn we beginnen oefenen. Het was alsof hij dit ook een beetje wou. Nu hij krijst niet de oren van mijn hoofd, maar bij mijn nicht was het wel zo. Ze hebben doorgebeten maar korter op de bal gespeeld dan dat het boek zei als hij weende. Het vraagt veel geduld en mijn moederhart brak, terwijl ik zeker ben dat het bij ons goed meevalt, maar ik zou dat al eens proberen. Als ik het zo hoor heeft ze ook wel een karaktertje ( zoals onze vroedvrouw tegen ons zei). Op een bepaald moment kon ik even finn ook niet neerleggen en nam ik op sommige momenten toch eens de draagzak. Let ook op ik dacht dat de scheidingsangst nu ook ergens begint. Kordaat zijn is niet minder geven om je baby denk ik.
2 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Ik herken het stuk van bij jou in slaap vallen. Hier was dat ook tot 3 weke ...
ja inderdaad soms denk ik ook gewoon doorbijten ze zal het wel leren maar ze geeft niet op en blijft huilen.. ik ben gewoon beetje bang dat als ik haar nu altijd haar zin zal geven ze binnen een aantal maanden/ jaar helemaal niet ga luisteren en echt zal beginnen roepen en slaan mss 😅
MOD
2 maanden geleden
Reactie op Bazurkaeva95
ja inderdaad soms denk ik ook gewoon doorbijten ze zal het wel leren maar z ...
Ja ik denk dat ze nu wel weten dat als ze wenen er wordt gereageerd. Toch blijven reageren is ook niet slecht, maar mss niet direct ofzo denk ik. Hier wil ik ook altijd reageren em vraag ik mij af help ik hem daarmee. Ondertussen weet ik wel zijn soorten huiltjes. Wat hier helpt is vooral in de tripp trap zitten bij mij. Ik merk dat hij gewoon niet graag meer ligt, maar wilt zitten.
2 maanden geleden
Bij mijn dochtertje juist hetzelfde 😅 ik ben geen voorkeur van te laten wenen ook al is het maar 5minuutjes.. heb dit ook nooit gedaan en is mij gelukt zonder te laten wenen. Bij haar middagdutjes ging ik bij haar liggen altijd en zette ik een slaapliedje op, mijn hand op haar rug en vreef erover. Zo is ze beginnen in slaap vallen en heb haar dan ook in ons bed laten slapen.. heb dit ongeveer een week zo gedaan en en nadien in haar eigen bedje gelegd met mijn hand op haar rug en slaapliedje. En this mij gelukt🙃 en mijn dochter heeft ook karakter, als ze iets wilt schreeuwt die alsof haar been ervanaf hangt😅
2 maanden geleden
Reactie op Lieselotttttt
Bij mijn dochtertje juist hetzelfde 😅 ik ben geen voorkeur van te laten we ...
ja bij mij slaapt ze ook in ons bed en ik gebruik soms white noise en vrijf ook op haar rugje en merk wel dat ze daarvan rustiger word maar ik moet bij haar blijven vanaf ik de kamer verlaat is ze wakker, ookal slaapt ze diep, alsof ze dat ruikt 😅 wel schattig ergens maar ergens ook moeilijk