8 Reacties
MOD
9 maanden geleden
Wij gaan direct na zijn voeding buiten en timen 2 uur erbij, maar we gaan te voet in de buurt een beetje. Ik woon in Gent en ik zoek nu zo babyspots, maar ik ben nog niet tot in de stad geraakt. Ik herken het beginnen wenen ook!
Je hebt hier een goed topic geplaatst hoor! Ik neem wel alles mee in zijn verzorgingstas.
9 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Wij gaan direct na zijn voeding buiten en timen 2 uur erbij, maar we gaan t ...
Yep, idem met de angst voor huilbui in het openbaar! Wij bouwen het ook op. Direct na voeding vertrekken en tegen volgende voeding terug naar huis op dit moment. We gingen al wandelen, naar de supermarkt, koffie gaan drinken.
In Gent is Knol en Kool een aanrader. Zij hebben een verzorgingsmat aan de toiletten. En meestal is het er niet zo druk, je kan er op je gemak zitten.
Voeden in het openbaar heb ik nog niet moeten doen, maar hier thuis merk ik dat ik geen gêne heb als er bezoek is. Ik denk gewoon "mijn kind moet eten" en leg hem aan... Dus denk dat ik het in het openbaar ook zo ga doen. Ik kocht wat voedingskleding om het beetje subtieler aan te kunnen pakken. Maar het zo verstoppen met een tetradoek, vind ik niet zo handig. Ik zie hem graag terwijl we bezig zijn.
Hier ook nog veel vragen zoals: hoe ververs je in het openbaar als er geen plek is voor verzorging te doen?? Wat als hij gaat wenen en ik hem niet kan troosten??
9 maanden geleden
Wij zijn met ons meisje (nu 3 weken) al eens gaan lunchen en naar een shoppingcenter geweest. Zo zijn we op stap, maar toch nog binnen. We vertrekken ook meteen na een flesje, maar heb ook al flesjes op stap gegeven. We proberen dit echt al te doen bij de vroegste hongersignalen om huilen te vermijden. Verversen in het toilet (als er een verzorgingstafel is) of in de draagmand van onze wandelwagen.
8 maanden geleden
Ondertussen heb ik al enkele uitjes aangedurfd, ook na haar eten vertrekken en hopen dat ze niet te snel terug honger heeft 😄 Meestal houdt ze zich er eingelijk vrij rustig onder.
Ondertussen kan ik het ook wel relativeren als ze bvb zou wenen, gezien we al met veel zijn die daar zenuwen voor hebben is het wel iets veel voorkomend en zullen mensen er niet raar van opkijken. Ook merk ik dat mensen vooral behulpzaam zijn (winkelbedienden, andere klant die de deur openhoudt..). Ik denk in het vervolg ook gewoon bij binnengaan van een zaak te vragen "is er een plaatsje waar ik met de koets kan zitten?", aan de reactie zal wel te zien zijn of het een babyvriendelijke plek is of niet 🤷♀️