62 Reacties

茅茅n jaar geleden

3/7 - 5w5d dan :)

茅茅n jaar geleden

Wij hebben 7 juli onze eerste echo, ben dan 7w4d 馃槃

茅茅n jaar geleden

Zonet eerste echo gehad 鈽猴笍 vandaag net 7 weken zwanger. 18/07 terug voor echo van 10 weken

茅茅n jaar geleden

Ik dacht (volgend mijn laatste regels en mijn app) 5w5d zwanger te zijn. Meteen gebeld voor een afspraak te maken voor de eerste echo, die kreeg ik op 12/6 met het idee dat ik dan bijna 8 weken zou zijn. Het hartje klopte al goed en regelmatig maar ze zei dat ik nog geen 7w6d was en ze heeft me 1,5 week "terug gefloten". Nu een dikke 2 weken later mag ik donderdag terug voor 2e echo. Toch wel balen als je minder ver blijkt te zijn dan gedacht 馃槙 En het wachten tussen die echo's is vreselijk en duurt eeuwen.

茅茅n jaar geleden

Mijn huisdokter zei dat ik pas op 12 weken een eerste echo zou moeten laten doen. Maar ik lees dat iedereen al veel vroeger gaat. Weet iemand hoe dat komt? Ik heb dus pas begin augustus een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nath0

Mijn huisdokter zei dat ik pas op 12 weken een eerste echo zou moeten laten ...
Dat vind ik wel raar 馃 hier is het altijd op 7 脿 8 weken

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nath0

Mijn huisdokter zei dat ik pas op 12 weken een eerste echo zou moeten laten ...
Dat vind ik ook wat vreemd.. Zowel nu als bij de eerste zwangerschap moest het van zowel m'n huisdokter als de gynaecologe ergens tussen de 7 en 8 weken. Ik vind nu al dat ik lang moet wachten, dus kan me voorstellen dat tot 12 weken wachten oneindig lijkt momenteel...

茅茅n jaar geleden

Dat vind ik wel raar 馃 hier is het altijd op 7 脿 8 weken
Op de sites van ziekenhuizen zie ik ook wel 12 weken staan dus k maak me niet te veel zorgen maar t duurt wel lang 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nath0

Op de sites van ziekenhuizen zie ik ook wel 12 weken staan dus k maak me ni ...
Kan ik wel geloven 馃槄 maar vind het toch wel bizar, mss eens bellen en vragen? Hier zei het ziekenhuis op 8 weken..

茅茅n jaar geleden

Hier ook 4 juli mn eerste echo! Ben dan 8w4d.

茅茅n jaar geleden

De eerste terugbetaalde en belangrijke echo is op 12w en daarvan komt dat was. De echo rond 8 weken is vooral controle van evolutieve zwangerschap en termijnbepaling.

茅茅n jaar geleden

Morgen! 馃グ

茅茅n jaar geleden

Vandaag m鈥檔 eerste echo gehad! 5w5d. Alles zag eruit zoals het moest: een vruchtzakje met dooierzakje op de juiste plek

茅茅n jaar geleden

Super Celine! Proficiat!! 馃槃 Ik kijk uit naar die van mij morgen, ben dan 8w4d.

茅茅n jaar geleden

Vandaag eerste echo gehad. Ik dacht 7 weken te zijn maar paar daagjes terug gedraaid door gynaecoloog. Momenteel dus 6w4d. Gelukkig al een hartslagje te horen. Ik moet binnen 2 weken opnieuw op controle.

茅茅n jaar geleden

Ik mag vrijdag gaan voor de 7 weken echo spannend wat mag ik verwachten

茅茅n jaar geleden

Ook hier was alles goed 馃グ zo speciaal om het hartje al te horen kloppen.

茅茅n jaar geleden

Vandaag ook eerste echo gehad 馃榿 mooi hartslagje gehoord en alles zag er in orde uit 馃グ wel een week terug gezet, nu dus 6+1

茅茅n jaar geleden

Hebben de eerste echo gisteren gezien 馃グ馃グ alles was ok茅 en het hartje ging ook goed 馃槏

茅茅n jaar geleden

Oh wat leuk! Hier moet ik pas de 25e gaan voor 1e echo 馃檲 duurt precies zoooooooo lang