62 Reacties
茅茅n jaar geleden
Ik dacht (volgend mijn laatste regels en mijn app) 5w5d zwanger te zijn. Meteen gebeld voor een afspraak te maken voor de eerste echo, die kreeg ik op 12/6 met het idee dat ik dan bijna 8 weken zou zijn. Het hartje klopte al goed en regelmatig maar ze zei dat ik nog geen 7w6d was en ze heeft me 1,5 week "terug gefloten". Nu een dikke 2 weken later mag ik donderdag terug voor 2e echo. Toch wel balen als je minder ver blijkt te zijn dan gedacht 馃槙 En het wachten tussen die echo's is vreselijk en duurt eeuwen.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Nath0
Mijn huisdokter zei dat ik pas op 12 weken een eerste echo zou moeten laten ...
Dat vind ik wel raar 馃 hier is het altijd op 7 脿 8 weken
茅茅n jaar geleden
Reactie op Nath0
Mijn huisdokter zei dat ik pas op 12 weken een eerste echo zou moeten laten ...
Dat vind ik ook wat vreemd.. Zowel nu als bij de eerste zwangerschap moest het van zowel m'n huisdokter als de gynaecologe ergens tussen de 7 en 8 weken. Ik vind nu al dat ik lang moet wachten, dus kan me voorstellen dat tot 12 weken wachten oneindig lijkt momenteel...
茅茅n jaar geleden
Reactie op Nath0
Op de sites van ziekenhuizen zie ik ook wel 12 weken staan dus k maak me ni ...
Kan ik wel geloven 馃槄 maar vind het toch wel bizar, mss eens bellen en vragen? Hier zei het ziekenhuis op 8 weken..
茅茅n jaar geleden
Vandaag m鈥檔 eerste echo gehad! 5w5d. Alles zag eruit zoals het moest: een vruchtzakje met dooierzakje op de juiste plek
茅茅n jaar geleden
Ik mag vrijdag gaan voor de 7 weken echo spannend wat mag ik verwachten
茅茅n jaar geleden
Vandaag ook eerste echo gehad 馃榿 mooi hartslagje gehoord en alles zag er in orde uit 馃グ wel een week terug gezet, nu dus 6+1
茅茅n jaar geleden
Oh wat leuk! Hier moet ik pas de 25e gaan voor 1e echo 馃檲 duurt precies zoooooooo lang