5 Reacties

4 maanden geleden

Hier is het ook zo. Veel wenen als hij grootouders / tante ziet. Ze gaan meestal ook super enthousiast op hem af, maar voor hem is dat net te veel. Ik hou hem bij mij tot hij gewend is dat ze er zijn. En eventueel kunnen ze hem wat op zijn gemak stellen met een speelgoedje. Best is eigenlijk als ze hem niet veel aandacht geven, maar dat vind ik een moeilijke om te communiceren.

4 maanden geleden

Bij ons ook! Toch merk ik op bij mensen die rustig zijn dat het direct goed lukt. Mijn schoonvader wordt er ambetant van dat hij altijd weent bij hem, maar hij is ook zo houterig en hij pikt de signalen ook niet goed op.

4 maanden geleden

Hier ook alles goed op onze schoot, maar bij anderen een probleem (ik geef ze eerlijk gezegd ook wel niet graag af 🤫😇)

4 maanden geleden

Reactie op sanne002

Hier ook alles goed op onze schoot, maar bij anderen een probleem (ik geef ...
Hihi... Ik snap dat gevoel 😄

3 maanden geleden

Hier hebben we dat probleem nog niet echt gemerkt. Nu, op haar 5 maand, is de onthaalmoeder van gewoonte in verlof. Ze gaat dus nu 2 weken naar een vervangster en daarna nog 1 week naar een andere. Vanaf de eerste dag bij de vervangster heeft ze meteen gelachen en veel gespeeld. Het stoorde haar dus niet dat ze die dame niet kende