Ik zou eens jullie mening/ervaring/tips nodig hebben 🙈 Luca (12 weken) is zo ongelofelijk snel verveeld. Ik leg hem in zijn park, op zijn speelmat, in zijn wipper,... niets houdt hij langer dan 10 minuten vol en dan begint hij te neuten en uiteindelijk te huilen. Ik pak hem op en het is direct gedaan. Hij valt in slaap, leg hem terug en zelfde opnieuw. Ik word daar zo moedeloos van. 😩 Ik weet soms echt het niet wat er is. Ik wil hem niet te veel verwennen door hem op te pakken maar ik hoor overal dat je u kind niet te lang mag laten wenen voor emotionele hechtenis etc. Zelf vroedvrouw, kinderarts enzo zeggen dat ze de eerste 6 maanden die link niet kunnen leggen dus dan probeer ik dat te geloven maar vind dat zo moeilijk. Dan krijg ik er bovenop de verwijten dat ik hem aan het bederven ben en dat hij het al gewoon is 🤷🏻♀️ Ik voel mij zo machteloos en radeloos... 🥹Het is ook zo gek maar vanaf ik die in de buggy steek of maxi cosi en ik ga het huis uit, is die super gelukkig en weent die niet meer. Hele dag pretpark, gaan zwemmen, wandelen, ge hoort hem een hele dag niet en thuis is die soms zo zo lastig 😳