4 Reacties
茅茅n maand geleden
Hier is het al heel lang een strijd .
We hadden een zalige slaper , sliep al heel vroeg door .
Een dikke maand na de start in de opvang(3,5mnd oud) was slapen ineens een hele opgaven.
Tijdens bouwverlof een mooi ritme gevonden van 2 u wakkertijd en dan een slaapje, ze viel volledig zelfstandig inslaap. Bouwverlof voorbij 2weken later is het echt begonnen met nietmeer zelfstandig inslapen . Brullen . Ik krijg het niet over men hart om haar een half uur te laten brullen.
茅茅n maand geleden
Bij ons hetzelfde ik moet hem in slaap wiegen en kan hem in bed leggen maar dan slaapt hij max een halfuur inderdaad. In mijn armen altijd langer. Op de opvang slaapt hij ook langer en in een bedje ' sinds hij naar de opvang gaat is de slaap 's nachts ook achteruit gegaan. Hij wordt veel vaker wakker
茅茅n maand geleden
Eerlijk gezegd laat ik hem nog vaak in slaap drinken. Dus ik geef de middag fles voor het dutje en dan valt hij in slaap, net als 's avonds. Ik vind dat dus niet zo erg, want ik ken genoeg mensen bij wie de peuter ook nog een glas melk krijgt voor het dutje. Ik vind het dus prima om daar naartoe te evolueren. Het ochtend dutje is vaak nog in de kinderwagen of ik laat hem in slaap vallen in de draagzak en leg hem zo weg.
Ik wil maar zeggen: hier kan ik hem ook niet zomaar in bed leggen maar ik vind het prima 馃槄