5 Reacties

één maand geleden

Is er iets anders bij de onthaalmoeder? Temperatuur, geluiden, slaapzakje/pyama? Ons zoontje sliep op de opvang ook heel goed, ze zeiden zelfs dat hij heel makkelijk was, maar thuis duurde het ook lang voordat hij in bed wilde slapen. Uiteindelijk ging het gewoon vanzelf, maar in het begin nog veel moeten wiegen en als hij na een half uur weer wakker werd wiegde ik hem ook in slaap. Nu doet hij altijd dutjes tussen de 75 minuten en 2,5 uur, ik kan er de klok bijna op zetten zelfs.

één maand geleden

Reactie op TessahS

Is er iets anders bij de onthaalmoeder? Temperatuur, geluiden, slaapzakje/p ...
Vandaag is hij toevallig al een uur in z’n bedje aan het slapen 🙈 maar geen idee wat er anders zou kunnen zijn. De onthaalmoeder kan hem gewoon wegleggen en dan valt hij zelf in slaap, maar dat lukt hier absoluut niet

één maand geleden

Reactie op Sanya Genijn

Vandaag is hij toevallig al een uur in z’n bedje aan het slapen 🙈 maar gee ...
Dat is bij ons ook nog steeds zo, maar het gaat al wel beter. Hij moet even een paar minuten in onze armen brabbelen en zeuren en dan is hij vertrokken. Dat is ook iets wat steeds makkelijker ging, we komen van 20 minuten huilen 😅 Bij ons op de opvang zeiden ze dat dat vaak zo is, dat kindjes die daar goed slapen thuis slechter slapen en andersom. Zalig dat hij al een uur slaapt! Hopelijk het begin van een periode van goede dutjes 🙏

één maand geleden

Hier exact hetzelfde, alle dutjes thuis gebeuren op/naast mij, als ik haar probeer in haar bedje te zetten wordt ze wenend wakker. In de opvang en bij oma en opa leggen ze haar weg en valt ze zelf in slaap. Ik weet ook echt niet waaraan het ligt. Ik denk miss gewoon aanhankelijker bij mama?

één maand geleden

Wij hebben wel geleerd dat als wij hem te lang in ons armen houden en in slaap valt, het eigenlijk moeilijker is om hem weg te leggen.