9 Reacties

5 maanden geleden

Ik had een draagdoek als hij nog klein was, maar voor nu zou ik ook gaan voor een draagzak, hij wordt te zwaar. Ik heb er wel nog geen aangekocht

5 maanden geleden

Wij hebben de ergobaby embrace en zijn hier heel content over. Dochtertje zit er ook graag in 😊

5 maanden geleden

Reactie op Martsje

Wij hebben de ergobaby embrace en zijn hier heel content over. Dochtertje z ...
Klopt het dat je dit tot maatje 72 kan dragen? Of zou het ook langer kunnen denk je?

5 maanden geleden

Wij gebruiken beide. Draagdoek gebruik ik altijd voor thuis (ik volgde een draagconsult om beter te leren knopen). We hebben een ouder model van de Ergobaby Adapt, heel tevreden over.

5 maanden geleden

Ik heb eerst een draagdoek geprobeerd maar tegen dat ik Luca kon dragen na mijn keizersnede was hij al 7 kg en vond ik het niet zo handig om te knopen en was het ook best al warm hier in Italië, nu ergobaby mesh en super tevreden van, veel makkelijker om alleen aan te doen en minder warm, ook makkelijk af te stellen als papa wil dragen🥰

5 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ik had een draagdoek als hij nog klein was, maar voor nu zou ik ook gaan vo ...
Dit inderdaad! Wij hadden een goedkope (maar goede) draagdoek voor de eerste 8weken ongeveer. Daarna altijd draagzak, omdat hij daar makkelijker in een goede positie bleef zitten. Wij hebben een draagzak van Tula.

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Dit inderdaad! Wij hadden een goedkope (maar goede) draagdoek voor de eerst ...
Ja de enigste reden waarom ik het nog niet gekocht heb, is omdat wij de joolz buggy hebben en die wieg is groot en als we dan weg zijn kan ik hem gewoon in zijn wieg verschonen en alles hangt aan de buggy.

5 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ja de enigste reden waarom ik het nog niet gekocht heb, is omdat wij de joo ...
Ik gebruik de draagzak eigenlijk alleen nog maar thuis, als we de deur uit gaan ook vaak de kinderwagen. Tenzij ik even naar de apotheek of supermarkt om de hoek moet. Maar vind het vooral handig als ik in huis van alles moet doen in verschillende ruimtes, dat David gewoon mee kan in de draagzak. Het voordeel van de Tula draagzak is dat hij meegroeit tot 18kg en ook op de rug kan.

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik gebruik de draagzak eigenlijk alleen nog maar thuis, als we de deur uit ...
Ik neem de wipstoel in elke kamer mee😅