15 Reacties

2 maanden geleden

Dat is honger 😉 kan inderdaad een groeispurt zijn of sprongetje of hoe je het ook wil noemen

2 maanden geleden

Hier ook voor ons dochtertje van 7'5maand. Sliep altijd goede nacht door en nu sinds weer ook snachts wenen en enkel met flesje valt ze terug in slaap. Ze is nu ook wel verkouden. Dus mss combinatie of idd een sprongetje.

2 maanden geleden

Hier bijna 8 maand en hetzelfde! We zijn opeens weer terug naar 2 flessen in de nacht. Hij is ook heel onrustig in de nacht, dus ik denk dat het de beruchte slaapregressie is.

2 maanden geleden

Idem hier. Ook bijna 8 maanden en nooit last gehad ‘s nachts. Altijd goed geslapen en nu al 2 weken echt een ramp. Op en af. Wakker worden , wenen, … combinatie van tandjes, ziek, aanpassingen, groeispurtje, slaapregressie? Kan vanalles zijn 🙈

2 maanden geleden

Hier ook al 3 weken dikke miserie met slaap en echt honger s nachts.

2 maanden geleden

Reactie op TessahS

Hier bijna 8 maand en hetzelfde! We zijn opeens weer terug naar 2 flessen i ...
Goh nu dat terug! Finn sliep nu al zo slecht door de oorontsteking en slaapt nu eindelijk 2 dagen beter🤣

2 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Goh nu dat terug! Finn sliep nu al zo slecht door de oorontsteking en slaap ...
Het is altijd wel wat! 3e tandje is nu door, het 4e tandje aan het doorkomen en de 5e witte bobbel staat ook al klaar 🙃 Ben blij voor jullie dat er toch weer 2 betere nachten waren!

2 maanden geleden

Reactie op TessahS

Het is altijd wel wat! 3e tandje is nu door, het 4e tandje aan het doorkome ...
Mijn God ja die tanden.. ik zal blij zijn als ze erdoor zijn haha.. dat gaat waarschijnlijk nog wel even duren haha 🙈

2 maanden geleden

Reactie op TessahS

Het is altijd wel wat! 3e tandje is nu door, het 4e tandje aan het doorkome ...
Wel iedereen zei voor weken bij ons ja de volgende tandjes, maar niets te zien. Nu merk ik weer dat finn veel babbelt, maar dan andere vaardigheden weer even stip liggen. Hij probeert te kruipen, wilt bijna niet meer rollen, wilt altijd recht zitten... bij jou gaat het echt snel he?

2 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Wel iedereen zei voor weken bij ons ja de volgende tandjes, maar niets te ...
Ja, best wel! Al weet ik niet goed wat normaal is of wat snel is. Mijn vriend is nu al een uur bezig met hem op bed te leggen en ik zit even een half uurtje in de zetel en ga dan ook al weer slapen, want ik voel de bui al weer hangen: het gaat weer een moeilijke nacht worden 😬 Ach ja, over een jaar lachen we hier om, dat hou ik maar in gedachten.

één maand geleden

Reactie op HappyBaby95

Hier ook voor ons dochtertje van 7'5maand. Sliep altijd goede nacht door en ...
Wij maken exact hetzelfde mee! Ze is ook verkouden…

één maand geleden

Hier ook zo’n dikke week al gebroken nachten van 6-7u aan 1 stuk slapen naar om de 2-3u wakker, troost met een voeding nx anders helpt of slapen op mama 😮‍💨 er zit ook wel EINDELIJK 1 tandje door.. en was onlangs ziek ( lichte vorm RSV ) .. en wilt nu kruipen en zitten waar lukt ook nog niet. + 8 maand slaapregressie ? 🫠🥴denk dat deze een zware maand is voor iedereen hier 😩🙏🏼

één maand geleden

Reactie op TessahS

Ja, best wel! Al weet ik niet goed wat normaal is of wat snel is. Mijn vrie ...
S avonds hier geen probleem om te gaan slapen , maar oh zo vroeg wakker

één maand geleden

Reactie op EDK1987

S avonds hier geen probleem om te gaan slapen , maar oh zo vroeg wakker
Hier ook meestal rond 5u30-6u. Ik heb er echt vrede mee gesloten, hij is dan ook echt super vrolijk dus dat maakt het wat beter.

één maand geleden

Reactie op TessahS

Hier ook meestal rond 5u30-6u. Ik heb er echt vrede mee gesloten, hij is da ...
Ja mijn zoon ook, maar ik niet 😄 5 u is echt vroeg