63 Reacties
één maand geleden
Reactie op EDK1987
Dat is zo waar. Onze kindjes zouden moeten alleen slapen en wij dan niet.
Ik denk nu ook van, volgens wie moet een baby zelfstandig in slaap kunnen vallen? Of alleen op de kamer slapen?😅 ik volg gewoon mijn moedersgevoel
één maand geleden
Reactie op Lieselotttttt
Ik denk nu ook van, volgens wie moet een baby zelfstandig in slaap kunnen v ...
Eigenlijk heb ik vooral het gevoel dat we vooral voor de weg van de minste weerstand kiezen haha 😂 en opeens liet hij merken dat hij het in slaap vallen zelf kon en wilde.
één maand geleden
Reactie op EDK1987
Ja ons zoontje is heel temperamentvol en handje vol werk, ben wel blij dat ...
Hier ook.
Echt, ga ik mijn handjes aan vol hebben.
Ofja heb ik al.
We hebben altijd gezegd, de 3e kan alleen erger...
Onze oudste 2 zijn echt zo rustig en lief.
Noud maakt z'n 'ik ben 3e' waar 😂
MOD
één maand geleden
Reactie op eajk
Hier ook.
Echt, ga ik mijn handjes aan vol hebben.
Ofja heb ik al.
We hebbe ...
Hahahahahaha, ja die van ons is 11 maanden en heeft al driftbuien, iets te lang in de buggy en krijst alles bij elkaar, wilt alles gezien hebben en kruipt overal naartoe, alle kasten open doen, eten op de grond gooien als het hem niet aanstaat..
Soms vraag ik mij af wat mensen wel niet moeten denken
één maand geleden
Reactie op EDK1987
Hahahahahaha, ja die van ons is 11 maanden en heeft al driftbuien, iets te ...
Hier ook. 🥴
Dubbelgevouwen achterover met een rood hoofd krijsen omdat het niet snel genoeg gaat.
Maar echt, krij-sen zodra ik hem in zijn stoel zet en er nog geen eten staat. 😬
Ze zeggen allemaal dat hij zoveel op z'n vader lijkt.
Zal het van hem hebben zeker 😂
één maand geleden
Reactie op EDK1987
Hahahahahaha, ja die van ons is 11 maanden en heeft al driftbuien, iets te ...
Haha, ik stond laatst in de supermarkt en toen zag ik dat David nog een dikke klodder fruitpap onder zijn kin had hangen. Voelde me toen ook even een loedermoeder 😅
Ons huis is wel heel babyproof, alle keukenkastjes die niet op slot zijn daar mag hij lekker mee spelen. Maar bij anderen thuis is dat wel lastiger, met kerst moest ik hem de hele tijd weg houden van de salontafel en natuurlijk moest hij daarom huilen.
Ik ben verder eigenlijk niet echt moe, want hij slaapt echt goed de laatste tijd en ik ga ook nog vroeg slapen. Maar soms vind ik hele dagen met hem wel lang aanvoelen. Vandaag weer een dag dat hij de hele dag gedragen wilde worden en overal naar bleef wijzen. Na een uur van dat ben ik er wel klaar mee haha. Hij wil dan bijvoorbeeld de oven open doen en dicht doen en dat 30 keer na elkaar 😆