63 Reacties
één maand geleden
Reactie op Tiffany_N
Ik probeer onze dochter in de ochtend om 5uur ook bij ons te leggen om nog ...
Ons zoontje krijgt 's ochtends nog een fles en als hij echt zo vroeg wakker is, dan leg ik die fles gewoon in zijn bedje en sla ik die dus over als we opstaan. Dus dan krijgt hij hem om 5u ipv 7u. Op die manier valt hij soms nog even in slaap of speelt hij wat in bed 😅 5u30 is echt mijn grens om op te staan.
Maar eigenlijk is het al lang geleden dat hij zo vroeg wakker was 🙏
één maand geleden
Hierzo! 🙋🏽♀️ op mijn ene hand tel ik de “goede nachten” en op mijn andere hand “de doorslaap nachten” .. en hij is 10,5maand..
En sinds deze avond 1u nodig gehad om hem te doen slapen was de eerste keer sinds die 10,5maand. 😮💨 maar hij heeft zich weten recht te trekken in bed en was dit nu continu aan het doen. Apuff.. iemand tips daar omtrent ? 🙏🏼
één maand geleden
Reactie op KimTB91
Hierzo! 🙋🏽♀️ op mijn ene hand tel ik de “goede nachten” en op mijn ander ...
Ik las ergens een tip om 10 minuten te wachten, hem dan weer terug neer te leggen en weer weg te gaan, en dat tot hij slaapt. Ik probeer dat nu toe te passen en het lijkt wel te werken.
Als hij huilt is het natuurlijk een ander verhaal, maar meestal staat hij hier gewoon rechtop wat te brabbelen. En dan na een paar minuten gaat hij liggen, brabbelt daar nog wat verder en valt zo in slaap.
één maand geleden
Reactie op TessahS
Ons zoontje krijgt 's ochtends nog een fles en als hij echt zo vroeg wakker ...
Wij hebben echt alles al geprobeerd 😬 maar om 5uur moet en zal mevrouwtje opstaan eten en gaan spelen. Haar volgende dutje is dan rond 9uur als ik geluk heb, maar zelf dat komt niet vaak voor 😅
één maand geleden
Reactie op TessahS
Ik las ergens een tip om 10 minuten te wachten, hem dan weer terug neer te ...
Ja hij slaapt momenteel nog naast ons in zn bedje. Dus ik Wacht stokstijf in ons bed tot hij slaapt normaal. 🫣.. en nu is het zeker 10x recht en 10x neerleggen.. of eens opnemen, en valt dan zo op mij in slaap en dan leg ik hem af maar opnieuw binnen de 2min recht.. terwijl hij doodmoe is nogthans. 🙃 en exact 1u later dan zijn bedtijd , valt hij in zwijm. Hij doet het nog maar 2 avonden maar ik hoop op geen 2 maand 😅😮💨..
één maand geleden
Reactie op KimTB91
Ja hij slaapt momenteel nog naast ons in zn bedje. Dus ik Wacht stokstijf i ...
Soms kan dat echt voelen alsof het al een eeuwigheid zo is he! Het zal vast een fase zijn, over een week kan het allemaal weer anders zijn.
Onze zoontje slaapt ook nog naast ons. We wilden hem een maand geleden naar zijn kamer verhuizen, maar hij was steeds ziek. En vorige week zei mijn vriend dat hij het nog te gezellig vind met hem op de kamer 😂 Dus we wachten nog even haha.
één maand geleden
Reactie op TessahS
Ik las ergens een tip om 10 minuten te wachten, hem dan weer terug neer te ...
Als die gewoon brabbelen laten liggen tot ze boos worden,😆 ons oudste is ook zo en heel vaak nachten beneden mee gespendeerd in het begin omdat ze plots klaar wakker is en brabbelen en spelen enz... 😂🫠 Verschrikkelijk vond ik het haha
één maand geleden
Hier ook nog nooit doorgeslapen. Ze ligt nu sinds 2 maanden bij ons in bed en vraagt nog 1 nachtvoeding. De nachten zijn veel aangenamer nu ze bij ons ligt. Ik vind het ook wel gezellig dat ze bij ons ligt. Mijn partner werkt ook in de vaste nacht, dus op momenten dat ik alleen ben, vind ik het zelf fijn dat ik niet alleen slaap. Hoe kan ik het dan van m’n dochtertje verwachten dat ze alleen zou slapen. Enige nadeel vind ik dat ik mee moet gaan slapen ‘s avonds.
één maand geleden
Reactie op Ann9014
Als die gewoon brabbelen laten liggen tot ze boos worden,😆 ons oudste is o ...
Wij hebben hier ook een paar nachten gehad dat hij 's nachts wilde spelen, maar dan bleef hij ook echt wel huilen (en dan echt krijsen) in bed. Maar nu is het echt gewoon brabbelen met zijn knuffeltje in zijn handen tot hij in slaap valt.
één maand geleden
Reactie op TessahS
Soms kan dat echt voelen alsof het al een eeuwigheid zo is he! Het zal vast ...
Maar echt eh 😨.. 2-3 dagen beter / goed en dan dit weer voor wss 1 week of langer 🫣.. haha ja wij gingen hem ook verhuizen maar telkens was er iets.. dat ik zei toch nog effe wachten is voor mezelf makkelijker ook dan. 😅 zoals nu met het bouwverlof wouden we het ook doen.. maar nu is het dit dus wacht ik wel weer 🤦🏽♀️🤣
één maand geleden
Reactie op KimTB91
Maar echt eh 😨.. 2-3 dagen beter / goed en dan dit weer voor wss 1 week of ...
Idemm hahahaha ik blijf ook uitstellen😅 heb gewoon de kracht niet meer voor iets nieuws