63 Reacties
één maand geleden
Hier heeft zoonlief nog geen enkele nacht doorgeslapen dus zeker herkenbaar 😕
één maand geleden
Hier ook nog niet hoor! Toevallig ook de afgelopen week opeens een paar nachten doorgeslapen, maar meestal krijgt hij nog een flesje 's nachts. Hij slaapt dan ook snel weer, en is meestal rond 6u wakker, wat prima is.
Valt jullie zoontje ook snel terug in slaap? En is hij nog altijd zo vroeg wakker?
MOD
één maand geleden
Reactie op TessahS
Hier ook nog niet hoor! Toevallig ook de afgelopen week opeens een paar nac ...
Wel hij heeft het 5 dagen goed gedaan, s nachts soms even brabbelen maar viel terug zelf in slaap. Hij wordt nu wakker rond 6 u, dus dat is al beter. We leggen hem s avonds iets vroeger in bed en ook wakker in bed nu
één maand geleden
Reactie op EDK1987
Op deze leeftijd ook nog maar 5 u?
Ik gok van niet hoor. Dat is enkel als ze nog heel kleintjes zijn en ze slapen dan 5 uur.
één maand geleden
Reactie op heleen1994
Ik gok van niet hoor. Dat is enkel als ze nog heel kleintjes zijn en ze sla ...
Neen al die slaapcoaches en troep dat in westerse landen opgedrongen worden geven een zeer zeer vertekend beeld van slaap bij baby's. Wij worden ook heel frequent wakker snachts maar hebben geleerd om door te slapen dit is wat het jonge kind nog moet leren en daarbij moeten ouders responsief helpen .
MOD
één maand geleden
Reactie op Ann9014
Neen al die slaapcoaches en troep dat in westerse landen opgedrongen worden ...
Dat volg ik ook , ik lees het boek zachte nachten hierrond. Het neemt niet weg dat het wel begint te wegen he. Ik kijk zeker met mildheid hier naar mijn zoontje toe hoor
één maand geleden
Hey
Ons kinderen zijn even oud en mijn dochter heeft geen ene nacht doorgeslapen 😅 ik heb het opgegeven, ze slaapt nu lekker tussen ons in bed omdat dat gewoon voor mij veeel makkelijker is dan 20x opstaan op een nacht🙃
één maand geleden
Reactie op EDK1987
Op deze leeftijd ook nog maar 5 u?
Rune heeft sinds de geboorte nog geen vijf keer 5u aan een stuk geslapen. Hij wordt nu ongeveer 4x per nacht wakker.
Het weegt zeker door. We gaan na zijn 1e verjaardag zo'n slaapexpert zonder slaaptraining raadplegen, want we snakken ook naar meer slaap. Mss is er wel nog iets anders wat we kunnen doen dan we nu al doen... Ik geef op dit moment nog altijd voeding als hij ontwaakt. Pamper wordt niet meer gecheckt. Knuffel is vaak niet genoeg. Zelf vroeg gaan slapen is voor mij de enige manier om het vol te houden.
één maand geleden
Reactie op Lieselotttttt
Hey
Ons kinderen zijn even oud en mijn dochter heeft geen ene nacht doorg ...
Idem hier! Samen in bed = meeste slaap voor iedereen momenteel 🤭
één maand geleden
Reactie op Ann9014
Samen in bed is zo gezellig ook gewoon wij hebben zelfs geen kinderbedje 🥲 ...
Ik vind het ook super gezellig maar heb zo bang dat ze er vanaf gaat vallen.. heb je wat tips voor de veiligheid?
één maand geleden
Reactie op Lieselotttttt
Ik vind het ook super gezellig maar heb zo bang dat ze er vanaf gaat vallen ...
Wij hebben een bedhekje gekocht, super handig!
één maand geleden
Reactie op moederke94
Wij hebben een bedhekje gekocht, super handig!
Mag ik de link aub☺️
één maand geleden
Reactie op Lieselotttttt
Mag ik de link aub☺️
https://www.bol.com/be/nl/p/lionelo-eva-bedhekje-tot-27kg-180-150cm/9300000057232493/