Ben deze morgen verschoten werd wakker van mijn dochtertje 7 uur smorgens had fles gehad om 21u30 savonds 23 uur inslaap gevallen ze heeft letterijk 2 flessen overgeslagen 1 uur en 5 uur drinkt 100 ml per fles nog mensen dit al meegemaakt
Ah, zo bedoel je. Was niet helemaal mee. Wij voeden ook rustig. In zijlig, ...
Ja hier ook in zijlig. Ik merk wel hij blijft gulzig en soms denk ik, hij drinkt toch best veel en meer dan het gemiddelde. Toch laat ik mijn baby niet krijsen van de honger hoor
Wekkertje zetten dan ik zet hier een wekker om de 4 uur omdat ze ook niet altijd wakker wordt uit zichzelf maar ik ga dit toch zeker tot 2 maanden oud doen ...
Ben daar ook mee gestart na dat het was voorgevallen
Super! Mijn oudste heeft dat ook gedaan en daarna sliep die heel lang blokken van 5/6 uur al op 6 maanden oud wat heerlijk was ! Maar dat risico van wiegendood wil ik niet nemen voor dat extra uurtje slaap. Hopelijk heb je ook een Doornroosje zoals hier en kan je er heerlijk van genieten 😘
Wekkertje zetten dan ik zet hier een wekker om de 4 uur omdat ze ook niet a ...
Hier tot hij boven geboortegewicht ging en 1 maand oud was ook wekkers gezet. Nu zei kinderarts, s nachts laten slapen als hij overdag de voeding inhaalt.