18 Reacties
6 maanden geleden
Hoelaat gaat hij ongeveer slapen? Onze Jack( 11weken) krijgt meestal tussen 19u-20u een fles van 180ml en hij slaapt door tot 5u30 krijgt dan een fles van 150ml en slaapt nog verder tot 8u. Onze vroedvrouw gaf als tip een roodlampje dat zou het slaaphormoon stimuleren en moet zeggen dat het inderdaad helpt voor inslaap te vallen samen met een muziekje
6 maanden geleden
Hier hetzelfde. Sliep eerst door van 23 uur tot 6 uur. Maar laatste nachten is ze vaak wakker rond 3 a 4 uur en geef ik opnieuw borstvoeding in de nacht.. hier 13 weken. Mss nog sprongetje?
6 maanden geleden
mijn dochtertje is 14w nu en sliep ook al heel vroeg de hele nacht door, nu word ze ook altijd wakker rond 03:30 drinkt ze aan mijn borst tot ze terug in slaap valt en smorgens word ze ook wakker rond 10 u en slaapt ze erna nog maar korte slaapjes en rond een uur op 11 klaarwakker en blijft ze zo 2/3 u wakker
6 maanden geleden
Hier ook ineens slechte nachten.. heeft wel nooit doorgeslapen, vroeg steeds om de 3 a 4 uur, maar konden hem steeds gewoon weer in zijn bedje leggen.. nu allemaal maar friemelen en op ons slapen. Hij rolt wel sinds enkele dagen zelfstandig van buik naar rug dus vermoed dat dit al die slaapregressie van 4 maand gaat zijn (gaat samen met dat leren rollen), ookal is hij nog maar 11 weken 😅
6 maanden geleden
Wij hebben dit hier ook voor gehad.. steeds vanaf 3-4u heel onrustig en zwieren en zwaaien met alles dat hij kan. Ik ga dan eens kijken maar zijn oogjes zijn nog pot dicht. 🥴 brengt zoveel twijfel soms.. ik geef dan meestal een kleiner flesje dan overdag.. en hoop dat het daardoor is en hij rustig word en verder slaapt maar dit lukt slechts voor enkele 10 tal minuutjes.. en dan leg ik hem maar bij mij en slapen we meestal tot 7-8u 🫣..
Hopelijk is dit ook maar een fase. 🤞🙏🏼
6 maanden geleden
Reactie op liesv05
Mijn dochtertje (13w) is nu precies net in de fase dat ze wél doorslaapt. L ...
Ik dacht dat ook maar de vroedvrouw zei dat het zeker geen kwaad kan. Als ze doorslaapt zal ze content zijn. Jack slaapt soms ook 7a8u aan een stuk. Maar nadien grote honger😅