Hey iedereen
ik weet niet of jullie dit doen, maar wij zijn hier aan het rondneuzen voor doopsuiker.
hoever gaan jullie hierin?
Wat zijn jullie ideeën?
Tips en tricks...
Wij hebben in totaal 70 stuks met suikerbonen, 25 met snoepjes en 25 met badzout. Ik denk dat dat te veel gaat zijn, maar liever te veel dan te weinig natuurlijk. ☺️
Hier doosjes met suikerbonen, glazen buisjes met bloembollen erin, flesjes prosecco en kleine kaarsjes. Alles met naamsticker erop. De glazen buisjes en doosjes met suikerbonen worden dan ng afgewerkt met droogbloemen eraan/erop
Ik was eerst vanalles aan het uitzoeken om origineel mooi zelf te doen maar mij partner wilt liever simpel… Dus zijn we eruit gekomen om de zakjes hetzelfde te maken zoals het kaartje… en te vullen met verschillende dingen. 😉
Ik heb Jelly Beans en M&M’s in een bepaalde kleur dat past bij het kaartje ook. En dan nog hartjes van Haribo en mini stroopwafeltjes. 🤗
Ik was eerst vanalles aan het uitzoeken om origineel mooi zelf te doen maar ...
Wij hebben hetzelfde gedaan! Ik heb gemerkt dat ava en tadaaz soms hetzelfde hebben. Wij hebben dat het ontwerp van het kaartje ook genomen en gevuld met suikerbonen en snoepjes
Wij alles besteld bij Studio Gato! Zo lieve dame die ons geweldig goed geholpen heeft in onze keuzes! Morgen de laatste dingetjes klaarmaken en ons doopsuiker is af. Alles besteld via haar maar wel zelf gemaakt!