9 Reacties
MOD
10 maanden geleden
Ik ben deze week 36 weken en op 18 januari gaan we even naar de Dokter voor een check up. Wij hebben nog wat administratie te bekijken en klaar te leggen. Het doopsuiker staat klaar en nu nog de geboortelijst 'slim' afwerken. Het voelt momenteel fysisch heel zwaar aan voor mij en mijn man helpt mij dan gelukkig in het huishouden al.
10 maanden geleden
Ik ben vooral aan het hopen dat hij blijft zitten tot de uitgerekende datum 馃グ ga het zwanger zijn echt missen.
Niet zoveel gepland de komende weken. Uitrusten, genieten van de laatste weken met ons twee, nog een paar familiefeestjes voor nieuwjaar dit weekend. En heb nog een paar boeken die ik wil uitlezen 馃檲
10 maanden geleden
Ik ben mijn laatste week aan het werken. Ben momenteel 37 weken. Gezien de baby toch al vanaf het begin heel groot wordt ingeschat, hoop ik stiekem dat hij toch wat vroeger komt. Het begint inderdaad heel zwaar te worden. Ook de vermoeidheid is weer volop terug. Vanaf zaterdag gaat het dus voornamelijk rusten worden denk ik 馃檲
10 maanden geleden
Momenteel 34 weken & nog 5 weekjes werken. Eerst dat overleven en dan hopelijk nog weekje rust voor dat ons meisje haar aanbiedt.
10 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Veel succes aan de werkende mama's. Kan geloven dat de laatste loodjes wege ...
Wat lief! Ik ben echt aan het aftellen nu, nog 9 dagen werken voor mij. Ik werk fulltime in een winkel en hoewel het fysiek nog prima gaat, is het nu naar het einde van de week toch echt wel vermoeiend en ook mentaal vind ik het lastig worden om de hele dag 'aan' te moeten staan voor klanten en collega's.