36 Reacties

één maand geleden

Reactie op TessahS

Ik dacht rond een jaar zelf de lepel vast kunnen houden en ermee kunnen ete ...
Ja onze onthaalmama zei dat ze het hen dan pas leert ook. Hier doen we het echt op het gemak allemaal. Hij gaat al zo vooruit vind ik, maar nu loop ik zo wat vast op alles bij hem.

één maand geleden

Reactie op EDK1987

Ja onze onthaalmama zei dat ze het hen dan pas leert ook. Hier doen we het ...
David kan ook nog niet zelf met een lepel eten hoor, haha! Dat zou wel heel vroeg zijn. Hij kan de lepel wel zelf naar zijn mond brengen, maar meestal valt alles er dan nog af. Dat is ook alleen maar omdat hij altijd het lepeltje wil pakken dat we dat hebben gemerkt.

één maand geleden

Reactie op EDK1987

Ja onze onthaalmama zei dat ze het hen dan pas leert ook. Hier doen we het ...
Waarop heb je het gevoel dat je vastloopt?

één maand geleden

Hier dochter vandaag 8 maand geworden 6u op fles omkleden en spelen 9u morgendutje tot +- 10u a 11u 11u groentenpap daarna spelen 13u30 middagdutje tot +- 15u a 15u30 Dan fruitpap spelen 18u30 om de 2 dagen badje anders gewoon wat opfrissen pyama aan 19u fles 19u30 a 20u de nacht in 22u droomvoeding En Das nu al zeker een maand zo

één maand geleden

Ga vanaf morgen beginnen met brood smorgens gaf dat nu de laatste 2 maand wat tussen door en ga er nu mee beginnen dat ze het ook smorgens krijgt

één maand geleden

Reactie op EDK1987

Finn is altijd een grote eter geweest, maar nu zien we zijn melk ook drasti ...
Hebben jullie ook plots moeilijkheden met de fruitpap? Hier sinds dit weekend echt krijsen van de zelfgemaakte fruitpap. Zo’n zakjes fruitpap at ze dan weer wel 🙄🥲

één maand geleden

Reactie op jasmyn

Hebben jullie ook plots moeilijkheden met de fruitpap? Hier sinds dit weeke ...
Ik had dit ook een tijdje bij mijn zoon. Toen begon ik fruit te stomen. Vandaag heb ik weer vers fruit gegeven en dit vond hij lekker.

één maand geleden

Geeft er iemand pasta aan zijn kind als avondmaal? Of wat geven jullie zowat als avondmaal. Ik merk echt wel dat mijn kleine nog een avondmaal nodig heeft zodat hij kan doorslapen.

één maand geleden

Reactie op Ranioush

Geeft er iemand pasta aan zijn kind als avondmaal? Of wat geven jullie zowa ...
Hier krijgt hij 's avonds wel eens pasta! Hij zit altijd gewoon aan tafel als wij eten en krijgt dan een boterham + stukjes van wat wij eten. Dus als we pasta eten krijgt hij ook wat stukjes. Van de groenten hou ik altijd een paar stukjes opzij zodat hij daar ook wat van mee kan eten.

één maand geleden

Reactie op jasmyn

Hebben jullie ook plots moeilijkheden met de fruitpap? Hier sinds dit weeke ...
Hier geen moeite, maar er is wel veel fruit dat hij niet zo lekker vindt dus we geven wel vaak hetzelfde. En ik geef ook vaak wat stukjes zodat hij zelf ook wat kan pakken.

één maand geleden

Reactie op TessahS

Hier krijgt hij 's avonds wel eens pasta! Hij zit altijd gewoon aan tafel a ...
Wat voor pasta geef je ?

één maand geleden

Reactie op Ranioush

Wat voor pasta geef je ?
Gewoon wat wij eten maar dan klein gesneden. Dus bijvoorbeeld penne snijd ik dan doormidden. Alleen spaghetti nog niet gegeven hoor,dat lijkt me te frustrerend voor hem om op te pakken 🙈

één maand geleden

Reactie op TessahS

Gewoon wat wij eten maar dan klein gesneden. Dus bijvoorbeeld penne snijd i ...
Ah oke, ik vind dit echt eng eigelijk om dit beginnen te geven 🫣

één maand geleden

Reactie op Ranioush

Ah oke, ik vind dit echt eng eigelijk om dit beginnen te geven 🫣
Haha snap ik! Steeds als iets goed gaat dan introduceer ik iets nieuws.

één maand geleden

Reactie op Ranioush

Wat voor pasta geef je ?
Penne

één maand geleden

Reactie op Ranioush

Geeft er iemand pasta aan zijn kind als avondmaal? Of wat geven jullie zowa ...
Wij hebben al penne met tomaat, courgette en vis gegeven. Morgen eet hij broccoli, penne en zalm. Ik pureer het nog een klein beetje