Heeeey,
Ouders die een baby hebben van 8 maanden, hoe ziet jullie dag eruit ? Ben echt eens benieuwd want mijn kleine man wordt nogsteeds rond 1h30 wakker voor een flesje. Hiervoor sliep hij altijd van 21uur tot 5u30 dan dronk hij en daarna sliep hij weer tot 8u30. Nu is dit helemaal veranderd…🤷🏻♀️ eet hij wel genoeg overdag of is dit gewoon een periode ?
Ik dacht rond een jaar zelf de lepel vast kunnen houden en ermee kunnen ete ...
Ja onze onthaalmama zei dat ze het hen dan pas leert ook. Hier doen we het echt op het gemak allemaal. Hij gaat al zo vooruit vind ik, maar nu loop ik zo wat vast op alles bij hem.
Ja onze onthaalmama zei dat ze het hen dan pas leert ook. Hier doen we het ...
David kan ook nog niet zelf met een lepel eten hoor, haha! Dat zou wel heel vroeg zijn. Hij kan de lepel wel zelf naar zijn mond brengen, maar meestal valt alles er dan nog af. Dat is ook alleen maar omdat hij altijd het lepeltje wil pakken dat we dat hebben gemerkt.
Hier dochter vandaag 8 maand geworden
6u op fles omkleden en spelen
9u morgendutje tot +- 10u a 11u
11u groentenpap daarna spelen
13u30 middagdutje tot +- 15u a 15u30
Dan fruitpap spelen
18u30 om de 2 dagen badje anders gewoon wat opfrissen pyama aan
19u fles
19u30 a 20u de nacht in
22u droomvoeding
En Das nu al zeker een maand zo
Finn is altijd een grote eter geweest, maar nu zien we zijn melk ook drasti ...
Hebben jullie ook plots moeilijkheden met de fruitpap? Hier sinds dit weekend echt krijsen van de zelfgemaakte fruitpap. Zo’n zakjes fruitpap at ze dan weer wel 🙄🥲
Geeft er iemand pasta aan zijn kind als avondmaal? Of wat geven jullie zowat als avondmaal. Ik merk echt wel dat mijn kleine nog een avondmaal nodig heeft zodat hij kan doorslapen.
Geeft er iemand pasta aan zijn kind als avondmaal? Of wat geven jullie zowa ...
Hier krijgt hij 's avonds wel eens pasta! Hij zit altijd gewoon aan tafel als wij eten en krijgt dan een boterham + stukjes van wat wij eten. Dus als we pasta eten krijgt hij ook wat stukjes. Van de groenten hou ik altijd een paar stukjes opzij zodat hij daar ook wat van mee kan eten.
Hebben jullie ook plots moeilijkheden met de fruitpap? Hier sinds dit weeke ...
Hier geen moeite, maar er is wel veel fruit dat hij niet zo lekker vindt dus we geven wel vaak hetzelfde. En ik geef ook vaak wat stukjes zodat hij zelf ook wat kan pakken.
Gewoon wat wij eten maar dan klein gesneden. Dus bijvoorbeeld penne snijd ik dan doormidden. Alleen spaghetti nog niet gegeven hoor,dat lijkt me te frustrerend voor hem om op te pakken 🙈