3 Reacties
7 maanden geleden
Wij kozen voor een kleinschalige crèche met 15 kindjes. We bezochten er 2. De andere had 25 kindjes en veel grote kleurrijke ruimtes, met overal speelgoed enzo, ik werd er zelf wat door overprikkeld. Degene dat we kozen, was eerder kaal aangekleed, veel rustigere vibe. Maar ik kreeg vooral een goed gevoel bij de begeleiding, het voelde gewoon veilig ons kindje aan hen toe te vertrouwen. Ik ben vooral op mijn gevoel af gegaan.
MOD
7 maanden geleden
Hier was er ook niet zoveel keuze, maar ik ben wel blij met een onthaalmama. Het is bij haar thuis in een klein huisje met een tuintje gekoppeld aan i mens. Samen met Finn start nog 1 baby. Ze heeft dan 2 baby's en ik dacht max 4 peuters erbij. Ik vind het wel leuk, ze is jong en via whats app mogen we haar altijd bereiken. Ook spreekt ze zo af van stel hij maakt koorts, maar het zou komen door de tandjes ofzo... stuurt ze wel en ze gaat ook alles vragen. Nu hebben wij zelfs met haar contact en hrt duurt nog 4 maanden. Deze zomer spreken wij nog eens af om te zien hoe zij het ziet om in de mate van het mogelijk tegen dan een routine te hebben voor Finn dat ongeveer hetzelfde is als bij haar.