5 Reacties
één jaar geleden
Ik heb laatste tijd heel veel zin in die bekende spiceynoodels, heel spicey maar kan er tegen alleen later wel last van mijn misselijkheid maar allemaal aan mezelf te danken😂 ben dit nu ook even beu gegeten. Voor de rest lust ik zuur zoals zilveruitjes, augurken… vlees zet ik liever aan de kant gaat er niet zo makkelijk in, frikandel speciaal gaat er ook goed in😂
één jaar geleden
Haha grappig, in had ook echt wekenlang zin in frikandel speciaal! Terwijl ik dit normaal nooit eet. Veel zin in zoute vettige dingen, frietjes en naturel chips. En veel zin in kaas, yoghurt, eieren en kip. Alles wat zoet was stond me tegen en ook groenten, vooral gekookt, blegh!!
Nu ben ik 13 weken en begint het weer wat normaal te worden. Ik heb alleen nog wel veel honger en onderschat soms hoeveel eten ik mee moet nemen op een werkdag 😅
één jaar geleden
Leuk om te lezen :)
Hier was eventjes beter, maar nu is alles wat met voeding en eten te maken heeft weer een ramp. Ontbijt met fruit gaat nog goed. Heb het ook echt moeilijk met gekookte maaltijden en boterhammen. Ik word al beetje misselijk als ik er aan denk. Ik forceer mezelf om groenten te eten. Ook vettige snacks spreken me niet meer aan. Zo gek dat die zwangerschap zoveel invloed heeft op je smaak.
Een groene appel 's avonds voor het slapengaan is nieuwe gewoonte sinds een paar weken :D