59 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Hoe gaat het met jullie?
Het gaat al beter, waarschijnlijk nog 1x sondevoeding en dan weer flesjes proberen. Mijn vriend heeft afgelopen nacht thuis geslapen en ik ga komende nacht thuis slapen. Vind ik wel lastig, maar vannacht was het ook weer maar kort slapen dus we moeten ook even aan onze eigen gezondheid denken. Verder is het veel wachten he in het ziekenhuis, straks horen we meer van de kinderarts hopelijk.
6 maanden geleden
Hier is mijn dochtertje (6 weken dan) ook vorige week zeer verkouden geweest ook een paar keer gehad dat ze bijna stikte in de slijmpjes die vast bleven zitten in haar keeltje. Soms eens goed geschrokken.. gelukkig is het na een dag of 4 beter geworden. Veel beterschap gewenst aan jullie kindjes hopelijk snel beter! 🍀
MOD
6 maanden geleden
Reactie op TessahS
Wij zijn inmiddels thuis ♥️ we moeten nog een paar dagen aerosol toedienen ...
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar omdat wij zeker nog 2 weken ook aerosol moeten geven endan moet hij daarbij nadien melk drinken enzo, dat het intens is en ritme gewoon naar de vaantjes. Hij doet het veel beter maar nu valt hij in slaap om 18 u al, drinkt om de 2 uur beetjes, soms in slaap aërosolen, maar wordt nadien wakker. Need sleep
6 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar omdat wij zeker nog 2 weken ook aeros ...
Oei nee hier gaat het veel beter al! De pediater zei voor de zekerheid 2x per dag aerosol de komende dagen en dan even kijken hoe het gaat. Maar vannacht heeft hij goed geslapen, van 22u tot 1u3 en dan van 2u30 tot 6u. We moeten wel nog regelmatig zijn neusje spoelen maar hij drinkt weer goede flesjes.
Dat klinkt wel echt heftig, ik hoop dat hij snel beter is! Hebben jullie binnenkort nog een controle bij de arts?
6 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Hij verbetert nu wel, nu rotarix een week later gegeven. Hij is weer zichze ...
Fijn om te lezen!
Wij hadden een paar dagen aerosol en het leek daarna beter, maar ik vind toch dat hij nog veel aan het hoesten is, en soms een voeding weer uitspuugt vanwege slijm. Ook heel veel snot, dus ook steeds weer zijn neusje spoelen (wat altijd als waterboarden voelt, vreselijk 😭) en we proberen nu neusdruppels 's nachts.
Volgende week ook rotarix dus dan zien we de huisarts weer. Ik hoop wel echt dat het snel voorbij is hoor, zo vervelend om hem steeds met zo'n verstopte neus te zien.
6 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Hoe gaat het bij jou?
Goh, David is nog altijd aan het hoesten. Veel snot nog ook, dus nog altijd de hele tijd zijn neusje spoelen 😞 mijn vriend en ik zijn ook allebei ziek geweest en bij mij gaat het maar niet over, waarschijnlijk door mijn slaapgebrek. Ik merk dat ik sinds de ziekenhuisopname echt heel moeilijk slaap, in een andere ruimte slapen dan David lukt me niet,maar naast hem ook niet. Ben steeds in zo'n hyperalerte waakstand,bang dat er iets gebeurt met David, en daarnaast ook heel veel aan het piekeren over alles. En nu met het werken enzo is dat echt wel heel pittig.
Is er bij jullie al wat meer rust?