59 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op TessahS
Nog maar een paar uur later maar wij zijn toch ook in het ziekenhuis beland ...
Ocharme! Heel veel beterschap allemaal! En hopelijk snel beter!
6 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Oh succes hoor! Wat mij hielp waren due parameters bekijken. Hoe was julli ...
Onze nacht was slapeloos! De kinderarts is net eindelijk geweest, ons zoontje heeft covid + nog een ander coronavirus. Heeft al aerosol gekregen en straks nog eens, sondevoeding (vooral om hem een beetje te ontlasten en niet te veel uit te putten) en nog iets met cortisone om de luchtwegen vrij te maken.
Echt heel sneu.
Wel een opluchting dat hij nu lucht krijgt, hij ligt nu ook vredig te slapen gelukkig.
MOD
6 maanden geleden
Reactie op TessahS
Hoe is het bij jullie Evelien?
Thuis al, maar alledrie zo ziek en ademtekort. Zelfs mijn zuurstofgehalte is aan de lage kant. We zijn alledrie nu Thuis omdat we ook niet zo een netwerk hebben dat kan helpen, dus nu ja samen erdoor komen. Om de 8 uur aerosol, antibiotica, neusje voor de maaltijd spoelen. Baby's kunnen niet door de mond al ademen, dus neusje goed in het oog houden. Veel bij ons leggen en contact maken. Nu is het echt heel pittig. Bij jou?
MOD
6 maanden geleden
Reactie op TessahS
Onze nacht was slapeloos! De kinderarts is net eindelijk geweest, ons zoont ...
Ja kinderarts zei dat covid zo de ronde gaat nu maar zij zeiden dat aerosol daarbij niets kan doen, maar wel voor andere zaken. Onze huisarts heeft bijkomende testen gevraagd omdat wij zeiden wij voelen ons exact als toen we covid hadden.
6 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Ja kinderarts zei dat covid zo de ronde gaat nu maar zij zeiden dat aerosol ...
Hij krijgt hier wel aerosol maar ik weet er het fijne niet van. Ik dacht dat de arts zei dat het helpt met de slijmen. Klopt ook wel, want steeds als we dat doen komt er een heleboel kwijl uit zijn mond 😅 hij krijgt nu voeding via een sonde om hem niet te veel te belasten en om te zorgen dat hij genoeg binnen krijgt. Maar het gaat verder wel goed met hem, hij lijkt zich een beetje te vervelen zo op het bed vastgelegd 😊
MOD
6 maanden geleden
Reactie op TessahS
Hij krijgt hier wel aerosol maar ik weet er het fijne niet van. Ik dacht da ...
Ja hij krijgt ook aerosol hoor omdat het ook een virus is, wij horen daar ook verbetering bij. Wij zijn thuis maar allemaal doodop en bij de minste inspanning pff.. alles ok bij jullie?
6 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Ja hij krijgt ook aerosol hoor omdat het ook een virus is, wij horen daar o ...
Ja, misschien is dat een voordeel nu: ik blijf vannacht in het ziekenhuis en mijn vriend kan thuis even een hele nacht slapen. Ik ga waarschijnlijk ook beter slapen dan de afgelopen nachten omdat ik nu weet dat hij veilig is. En dan zullen we morgen wel zien hoe verder. Gelukkig is het een feestdag en hoeven we niks te regelen qua werk enzo.
6 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Ja hij krijgt ook aerosol hoor omdat het ook een virus is, wij horen daar o ...
Moeten jullie dat thuis dan zelf toedienen? Hopelijk is hij snel beter en kunnen jullie wat rust pakken ♥️ misschien wat eten bestellen ofzo of vrienden vragen wat te brengen zodat jullie daar niet om te hoeven denken. Jammer dat jullie zo weinig hulp hebben in de omgeving, ik ken het helaas! Maakt het niet makkelijker he.