12 Reacties

één maand geleden

Ik vind mijn inspiratie op bol.com. Je kan hier indelen per soort speelgoed en per leeftijd

één maand geleden

Wij hebben geïnvesteerd in de Modu dreamer kit. Ons kleintje speelt nu al graag met te blokken/stokken apart. Mijn vriend bouwt dingetjes waarmee hij hem rondrijdt in huis. Het is duur speelgoed, maar hij vindt het nu al de max en hij zou er jaaaaren mee kunnen spelen.

één maand geleden

Reactie op Sophie_vc

Wij hebben geïnvesteerd in de Modu dreamer kit. Ons kleintje speelt nu al g ...
Vrienden van mij hebben dit gekocht voor de 1e verjaardag en 2 jaar later daar nog steeds mega succes! Enige tip dat ik kan geven is kies een type speelgoed en ga ervoor 😂 koop niet allemaal Duplo en batterijen speelgoed en toch ook een mooie regenboog van Grimm want dan gaan ze daar niets mee doen

één maand geleden

Mooie prentenboeken, muziekinstrumenten of SmartMax. Iets om het stappen te oefenen, zoals een loopwagentje. Wij waren onlangs ergens waar ze zo'n grote retro brandweerwagen hadden en David vond het helemaal geweldig dus ik ben nu op zoek naar zoiets voor hem 😂

één maand geleden

Reactie op Ann9014

Vrienden van mij hebben dit gekocht voor de 1e verjaardag en 2 jaar later d ...
Hier vindt hij simpele stapelbekers of vormendoos echt veeeeel leuker dan speelgoed op batterijen. We hebben wat dingetjes van Vtech tweedehands gekocht en hij kijkt er een keer naar maar daarna vindt hij er niks meer aan.

één maand geleden

Reactie op TessahS

Hier vindt hij simpele stapelbekers of vormendoos echt veeeeel leuker dan s ...
Dat is ook omdat dat beter speelgoed is 😈 maar als ze andere speelgoed gewoon zijn weten ze niet goed hoe daarmee te spelen , bij ons komen soms kindjes langs .... Waar is Julie speelgoed 😂

één maand geleden

Ik vind persoonlijk “educatief” speelgoed veel belangrijker dan speelgoed met overdreven toeters en bellen. Uiteraard is dat een persoonlijke mening ;) Tips voor educatief speelgoed zijn altijd welkom.

één maand geleden

Reactie op Liessa11

Ik vind persoonlijk “educatief” speelgoed veel belangrijker dan speelgoed m ...
Ja, wel mee eens! Die sensorische balletjes zijn hier al maanden een hit. Verder is vooral alles wat geen speelgoed is leuk (de stofzuiger vindt hij echt fantastisch). En hij is tot mijn grote vreugde heeeel erg geïnteresseerd in boeken, hopelijk blijft dat zo 💕

één maand geleden

Reactie op Liessa11

Al het speelgoed is educatief , dat is echt gewoon een hype dat ze erop plakken omdat mensen veel meer met opvoeding bezig zijn dan vroeger ☺️ maar ik snap wat je bedoelt maar trap er niet te hard in (aka betaal niet altijd teveel voor de chique merkjes )

één maand geleden

Reactie op Liessa11

Op Shein vind je heel veel montessori speelgoed. Ook goed van kwaliteit, heb er al een paar besteld.

één maand geleden

Reactie op Lieselotttttt

Op Shein vind je heel veel montessori speelgoed. Ook goed van kwaliteit, he ...
Shein temu al die brolsites zijn echt echt niet veilig , soms lood in de verf, materialen zijn niet naar veiligheidsnormen gemaakt,...en daarnaast ook zelf door kindjes gemaakt 🙁🙁 als je goedkoop wil winkelen vinted , Hema zeeman kringloopwinkel.... Maar niet zo'n shops 💔

één maand geleden

Hen deze gekocht voor sinterklaas en voor kerst een looprekje