4 Reacties

10 maanden geleden

Als je harde buiken hebt die pijnlijk aanvoelen en regelmatig terugkomen, is het geen slecht idee om dit even te laten nakijken. Bel eventueel eventjes naar de verloskamer van het ziekenhuis waar je gevolgd wordt om je te laten adviseren of je best even op controle komt. Je mag gerust harde buiken voelen, maar op deze termijn zouden deze geen pijn mogen doen. Ook is het mogelijk dat je bv een urineweginfectie hebt die de krampen doet uitlokken, en dan heb je hier ook een behandeling voor nodig.

10 maanden geleden

Als je ongerust bent, zou ik ook even naar de verloskamer bellen en evt. zeggen dat je graag wil langskomen. Luister naar je gevoel. Hoe is het ondertussen met je?

10 maanden geleden

Reactie op Tojaaaa

Als je ongerust bent, zou ik ook even naar de verloskamer bellen en evt. ze ...
Ondertussen zijn de krampen weg ga nog even afwachten als ik er morgen nog last van heb ga ik bellen

10 maanden geleden

Hallo allemaal ik ben 32weken en 3 dagen ik heb vandaag heel veel last gehad van krampen onderbuik en hard buiken dit al 2 dagen? Ze hebben me gezegt dat de baby is gedaald mss daardoor voel ik de druk en kan ik er krampen van krijgen ik heb morgen gynaecoloog gelukkig en dan hoor ik het wel. Hoop dat die er nog effe ga zitten is en beetje te vroeg